ויראלי

גל גדות על השקת הכוכב בהוליווד: "לא עובר בראש"

הכוכבת הישראלית בהוליווד גל גדות התייחסה לכך שתקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, כמו גם לסרטים הקרובים בהם היא תככב, ולא שכחה את את המדינה ממנה הגיעה לפסגה
מערכת ice |  1
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)

גל גדות התראיינה בחודש יוני האחרון ל-N12 והתייחס לתפקידיה החדשים בסרטים בהם תככב ולכך שתקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, בנוסף לא שכחה את המצב בארץ בעקבות הרפורמה המשפטית לפני שעבר חוק צמצום עילת הסבירות.

"לקבל כוכב בשדרת הכוכבים זה דבר שאי אפשר לחלום עליו, זה לא עובר בראש, אמרו לי את זה והופתעתי, זה מאד מרגש" פתחה גדות את דבריה והוסיפה: "אבא שלי וחברות התקשרו אליי ושאלו על זה, אמרתי להם זה לא נכון אל תאמינו, אבל אז היחצ"נית שלי הוציאה הודעה לתקשורת בלי להגיד לכולם ואז הבנתי את זה".

גדות תככב בסרט חדש שייצא בשבוע הבא "לב של אבן", בנוסף לתפקיד המרכזי גדות גם הפיקה את הסרט יחד עם בעלה ירון ואמרה על כך: "אנחנו חזית בבית ובעולם וגם בעשייה המשותפת וזה מצוין, למרות שלא אחזור לוונדרוומן, אומרים לי בחברת וורנר, אל תדאגי את בידיים טובות, נפתח את הסרט הבא ויהיה טוב, אבל כן זה מאכזב לא להמשיך בסדרת הסרטים הזאת".

גדות התייחסה גם למצב בארץ ואמרה: "אני מקווה שיהיו חדשות טובות שיאחדו בין כולנו ושיהיו חיים פשוטים, בטוחים ושמחים ביחד ועם הרבה אהבה בלב".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סה"כ כוכב מצוייר על הכביש, מי ישמע
    כוכב מחומש 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסך הכול ציור של כוכב מחומש על מדרכה שאפשר לדרוך עליו. מה כל כך מרגש עוד לא הבנתי. היא הצטרפה לכת השטן בהוליווד ובתמורה היא מקבלת תהילה. שטויות, היא תעבור את המסלול של כל אלה שהיו לפניה
    סגור