כסף וצרכנות

נייקי במשבר: האתגרים של החברה

על פי חדשות חוץ, חברת הספורט הענקית נייקי במשבר עם מספר אתגרים לא פושטים, אותם מנסה מנכ"ל החברה ג'ון דונהיו להתמודד איתם. התחרות, הטכנולוגיות ועוד
ענת סימן טוב | 
נייקי בדרך לקרוס? (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים נייקי מתמודדת עם אתגרים לא פשוטים, אותם מנסה המנכ"ל לפתור.
מנכ"ל נייקי, ג'ון דונהיו, מתמודד עם אתגרים משמעותיים בחברה  כמו  בין היתר הירידה במכירות של החברה והתחרות הגוברת מצד מותגים כמו אדידס וחברות סיניות כמו אנטה ולי-נינג., שהן חברות ספורט חזקות שעובדות בחו"ל. לכן, בחודשים האחרונים חברת הספורט הגדולה נייקי, נאבקת בכדי לשמור על שליטתה בשוק וההשפעות הכלכליות הללו, מקשות על הפעילות העסקית.
 
בעיות נוספות עבור ענקית הספורט נייקי, החלו עם הבעיות בשרשרת האספקה והתמודדות עם שינויי העדפות הצרכנים, אשר הובילו לאתגר נוסף עבור דונהיו. החזון של דונהיו כולל פיתוח חדשנות טכנולוגית. הוא  מתמקד בשיפור החדשנות הטכנולוגית, בשיפור הקיימות ובמעבר לעסקאות ישירות לצרכן. הוא שואף להבטיח שהמותג יישאר רלוונטי בעידן של שינוי מהיר בהעדפות הצרכנים, תוך שימת דגש על איכות המוצרים וערכים סביבתיים, אך המורכבות הגלובלית יוצרת דרישות אסטרטגיות נוספות לניהול החברה.
עם האתגרים האלה, דונהיו צריך למצוא דרכים לחזק את נייקי בשוק תחרותי ולמנוע ירידה נוספת במכירות ולהשאיר את נייקי כמותג ספורט חזק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה