עסקי ספורט

בני סכנין נגד הזרם: השחקנים הסירו סרטים שחורים לזכר ה-7 באוקטובר

בני סכנין לא ענדו סרטים שחורים במחצית השנייה מול מכבי חיפה, לאחר שענדו אותם בתחילת המשחק. המועדון טוען כי השחקנים חשבו שהסרטים נועדו רק לטקס הפתיחה ולא הבינו את המשמעות המלאה
מערכת ice | 
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
שחקני קבוצת הכדורגל בני סכנין עוררו עניין במהלך המשחק מול מכבי חיפה כאשר במחצית השנייה לא ענדו את הסרטים השחורים, למרות שכל שחקני ליגת העל לבשו אותם במהלך המשחקים לציון שנה לאירועי 7 באוקטובר. בתחילת המשחק, סכנין כיבדה את הטקס, לבשה את החולצות המיוחדות שהכינה מנהלת הליגה ועונדת את הסרטים.
לפי המועדון, השחקנים חשבו שהסרטים מיועדים רק לתחילת המשחק ולחלקו הראשון של הטקס. במחצית השנייה, כל השחקנים בקבוצה, יהודים, ערבים וזרים, הורידו את הסרטים, מה שיצר הבדל בין שני המועדונים. בעוד שחקני מכבי חיפה ענדו את הסרטים השחורים לכל אורך המשחק, בני סכנין בחרו להפסיק את ההשתתפות בסמל ההזדהות.
המקרה עורר תגובות מגוונות בקרב אוהדים ופרשנים, ששאלו האם מדובר בהבנה שגויה של ההנחיות או בעמידה על עקרונות. חוסר ההמשכיות של שחקני סכנין בנוגע לסרטים השחורים יצר תחושת ניכור והעלאת שאלות לגבי הכבוד וההבנה שצריכים להיות כלפי האירועים שהתרחשו. 
כעת, עם כל העיניים נשואות למשחקים הבאים, ייתכן שהמועדון יצטרך להבהיר את עמדתו ולוודא שהשחקנים מבינים את המשמעות של סמלים כאלה, ובמיוחד כשמדובר באירועים טעונים רגשית כמו אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה