ויראלי

מעיין אדם חושפת: "אני לא יודעת אפילו ניקוד"

אחרי שהעלתה כבדרך אגב את נושא ההשכלה בישראל, שיתפה אדם בעובדה שהיא עצמה לא סיימה אף מסגרת לימודית והביעה ביקורת חריפה על מערכת החינוך: "יש המון אנשים מוכשרים ואינטלגנטיים שהיא מפספסת"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם ציינה הערב בפני העוקבות שלה את מספר התארים בהם מחזיק בן זוגה יובל צלנר, לעומת העובדה שהיא בקושי עם 12 שנות לימוד וגררה תגובות שונות נגד מערכת החינוך בישראל.
אדם פתחה בעקבות כך בשיתוף חשוף על היחסים שלה עם מערכת החינוך בישראל וכתבה, "חפירה קטנה על השכלה. בעייני. מערכת החינוך בישראל לא מתאימה לכל אחד. ולי היא לא התאימה, בלשון המעטה".
"יש לה דרך אחת עם התחלה, אמצע וסוף מובנים ואחידים, אלוהים ברא אותי 'לא בתלם' ולא הצלחתי ללכת בשביל. דווקא בצבא, שנחשב למסגרת הכי מרובעת כן 'מצאתי את עצמי' והרגשתי שייכת. כי שם יש אינספור מסלולים שונים ויכולתי לנווט למקום שבו אצליח. והצלחתי.
"יצאתי לקצונה והשתחררתי בדרגן סרן. בכל מקום אחר הצלחתי, באוניברסיטה הפתוחה קיבלתי מצטיין דיקן בכל שנה, עד שהגעתי לפוליטיקה וזנחתי את הלימודים לטובת הקרירה התובענית כדוברת בכנסת ובממשלה הצלחתי, בתקשורת הצלחתי, והגעתי לגמר בכל תחרות שבה השתתפתי. אני מצליחה בעסקים ויש לי תחושת מסוגלות גבוהה, אני יודעת שאצליח בחיים גם בלי תעודה. אבל הייתי שמחה לו הייתה לי. הייתי שמחה לא להרגיש גרועה במשך 12 שנים למרות שזה מה שכנראה דירבן אותי להצליח בהמשך החיים.
"מכיתה א' זה ככה! אני לא יודעת אפילו ניקוד, מאמינים? ודווקא בגלל זה יש לי חלום סודי לעוד עשור או שניים, להגיע לתפקיד שיוכל להשפיע על המערכת, לעשות לה עדכון גרסה, שיותר אנשים ימצאו בה את עצמם, כי אני אוהבת ללמוד! השאלה איך ומה. יש המון אנשים מוכשרים ואינטלגנטיים שהיא מפספסת, אבל מצליחים בחיים במבחן המציאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה