ויראלי

מעיין אדם מודה: "מזלו של יובל אחרת הייתי חד-הורית"

אשת הטלוויזיה והרשת חזרה עם העוקבים שלה לרגעים הקשים שעברה רק לפני חודשים ספורים ושיתפה שוב בחוויה שעברה, "לא הבנתי מה אני הולכת לקבל"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם חגגה היום (ראשון) שלושה חודשים להולדת ביתה הבכורה שהביאה יחד עם בן זוגה יובל צלנר, וחזרה עם העוקבות לרגעי הלידה הכואבים כולל מסקנות שלאחר שלושה חודשי אימהות.
אדם ציינה את המאורע בפוסט ובסדרת סטוריז כשכתבה, "תבור בת רבע, כבר שלושה חודשים שאני מסתובבת בעולם בתחושה שזכיתי בפרס בלתי נתפס, צועקת בקול רם אמא שרופההההה ובוכה פתאום מרוב שמחה. היא באמת ריכוז גבוה מאוד של אושר, מזל שהיא באה במנה כזו קטנה".
בסטוריז שיתפה את העוקבות ברגעים הכואבים של צירי הלידה וכתבה, "זו אני בשעת הלידה לפני שלושה חודשים ושמת לתוך כאב ולא מבינה מה אני הולכת לקבל. מדי פעם פרצתי בבכי של התרגשות ומזלו של יובל שאני רואה רק עכשיו בתמונות שהוא היה משועשע מזה אחרת הייתי חד הורית".
אדם סיכמה את המאורע המרגש וציינה, "הריוניות יקרות, אין מילים לתאר לידה הפרצוף הכאוב אולי מרמז אבל זה יהיה שווה את זה! שווה הכל אז כשיכאב לכן זכרו שהאושר הכי גדול בחיים שלכן נמצא מעבר לציר ותעברו אותו כבר גדולות"
נזכיר כי לפני שעלתה שלב בזוגיות עם צלנר, הרצון של אדם להרות ולהיות אם היה חשוף ומוכר בפני העוקבים שלה, ובעקבות כך אחרי שנים שלא מצאה זוגיות מתאימה היא אף החלה לקדם את הנושא של שימור פוריות. לאחר הלידה העידה אדם: "החלום הכי גדול שלי התגשם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה