מדדים ומחקרים

רשמית: בן זוגה של מעיין אדם רץ בבחירות לראשות עיריית ת"א

ח"כ לשעבר יובל צלנר, בן זוגה של מעיין אדם, מכריז באופן רשמי על התמודדותו לראשות העיר תל אביב יפו: "נחזיר את הזכויות לתושבי תל אביב ולילדיהם בעיר מגוריהם"
מערכת ice |  3
יובל צלנר (צילום שי פרנקו)
ח"כ לשעבר יובל צלנר, מכריז היום (שלישי) באופן רשמי על התמודדותו לראשות העיר תל אביב יפו. צלנר שואף להחזיר את הזכויות, איכות החיים והרווחים לתל אביבים. לטענתו,  הם "בעלי המניות" בעיר הזאת, הם משלמי הארנונה, הם חיים פה ומגדלים את ילדיהם פה ומגיעות להם הזכויות המוקנות לכל אזרח בעירו. גם ובעיקר בגלל שזאת העיר תל אביב  אנחנו נחזיר את תל אביב לתל אביבים.
העיר תל אביב מארחת בשטחה מדי יום למעלה ממיליון אורחים ומאות אלפי כלי רכב. תוסיפו על זה שנים ארוכות מדי של בנייה, הפיכת כל התשתיות, השתלטות על שטחי העיר והפקעתם לטובת המטרו, הרכבת הקלה ונת"צים ותקבלו תושבים שנגזל מהם חופש התנועה הבסיסי לנוע בצורה סבירה בעיר שלהם. על חנייה בכלל אין מה לדבר. את כל אלה ועוד, מתכנן צלנר לשנות. 

בדומה למטרופולינים המובילים בעולם: ניו יורק, לונדון, ברלין ועוד, יש לסוגיות הללו פתרונות, עומס של תנועה בערים הגדולות בעולם הוא לא המצאה תל אביבית, אולם היעדר פתרונות והכרעות עירוניות הביאו לעומסים בלתי סבירים ולפגיעה אנושה באיכות החיים של מי שגרים בעיר.  הפכנו לבני ערובה של המדיניות הכושלת שהוכתבה מירושלים, קורבנות קבועים לגחמות וחוסר המקצועיות של פוליטיקה רעה, חובבנית ומסואבת.
לטענתו של יובל צלנר, בכוונתו להניח על שולחן העירייה תוכנית מקיפה ומסודרת לפתרון ממשי וישים של הסוגיות המשמעותיות שמשפיעות על היום יום של תושבי העיר. ההחלטות בעיר יתקבלו בשיתוף הקהל והקהילות השונות תוך אימוץ מנגנוני השפעה אזרחית לאורך זמן . תל אביב איננה מקשה אחת, לכל שכונה יש את המאפיינים ואת הצרכים המשתנים שלה וניהול מודרני מצריך ומחייב שיתוף של הקהילה בקבלת החלטות הנוגעות לחיים עצמם ולצביון השכונתי-עירוני. 
עוד סוגיות מהותיות שעומדות על סדר יומה של תל אביב כגון וצלנר מעוניין לעשות בהן שינוי הן: ירידה בביטחון האישי, תחבורה ציבורית, חניה, חינוך, צביון חופשי וליברלי, ניהול עצמאי של ענייני העיר ועוד, מצריכות חשיבה מעמיקה, תוכנית אסטרטגית וכושר ביצוע מוכח. 
צלנר, יזם, איש עסקים, משקיע הייטק, שפועל בעיקר באירופה, כיהן בעבר כח"כ מטעם מפלגת קדימה לאחר שנמנה על מייסדיה, הוביל פרויקטים לאומיים חשובים במל"ל (המועצה לביטחון לאומי) ובמשרד ראש הממשלה, כיהן כמנכ"ל החברה הכלכלית של עיריות גבעתיים ורמת השרון ואף שימש חבר מועצת העיר באופקים במסגרת ועדה ממונה.
צלנר הוא תושב תל אביב, בזוגיות עם מעיין אדם ואב לשתי בנות, שהחליט לחזור לזירה הציבורית, לנוכח מצבה המאתגר של העיר ולפעול למען תל אביב עצמאית במטרה לקחת אחריות ולפתור בעצמנו את הבעיות של תושבי העיר מתוך הבנה כי תל אביב אינה חייבת כלום אלא רק לתל אביבים. צלנר ירוץ לראשות העיר ולמועצת העיר תחת הסיעה: תל אביב עצמאית.
יובל צלנר מסר: "תל אביב היא בראש ובראשונה בית לתל אביביים, התושבים שחיים בה, משלמים  ארנונה וצורכים שירותים מוניציפאליים בעבורם ובעבור משפחותיהם.  הם בעלי המניות, הם משלמי הארנונה, הם הלקוחות. הזכויות הבסיסיות שיש לכל תושב בעירו נשחקו לאורך השנים וצריך להחזיר לבעלי המניות דיבידנד - נחזיר את הזכויות לתושבי תל אביב ולילדיהם בעיר מגוריהם. תל אביב חייבת לדאוג בראש ובראשונה לאיכות החיים של תושביה ולא לשעבד את איכות החיים בעיר לטובת מעל מיליון וחצי אורחים המבקרים בה מדי יום".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נו באמת (ל"ת)
    חיה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איזה מהבול (ל"ת)
    ליסה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נפוליאון קטנצ'יק, חי באשליות (ל"ת)
    מכיר אותו 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור