תקשורת ומדיה

מעיין אדם זועמת: "חוסר אונים, מכווץ את הבטן"

אחרי שאמש נאלצה חברת הכנסת שרן השכל לרדת מדוכן הנאומי במליאת הכנסת בגלל שנשאה את ביתה התינות במנשא, מעיין אדם מתייחסת בכאב: "כל אמא מכירה את התחושה"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
תקרית ההורדה מדוכן מליאת הכנסת אמש ממשיך לעורר סערה, והפעם מי שמכירה מקרוב את הנהלים במשכן וגם את חווית האימהות לתינוקת, מגיבה בחריפות בעמוד האינסטגרם שלה.
מעיין אדם התייחסה הבוקר למקרה אמש, בו נתבקשה חברת הכנסת שרן השכל לרדת מדוכן מליאת הכנסת, בו התייצבה כדי להציג הצעת חוק. אלא שהיו"ר התורן אריאל בוסו ביקש ממנה לנהוג לפי הנחיות של היועצת המשפטית, לדבריו, ולפי כך אין לעלות עם מישהו שאינו ח"כ לדוכן. 
אדם העלתה את הסרטון לעמוד האינסטגרם שלה ושיתפה בתחושות הקשות שצפו בעקבותיו, "חשוב שדוכן הכנסת לא יהפוך לקרקס ובקלות זה יכול לקרות, לכן התקנון נחוץ והוא מבטיח שהנאומים יהיו נאומים ולא מופעים. אבל הסרטון הזה מכווץ את הבטן, המבט התמים עם המשפט 'ניסיתי לשים בעגלה וזה לא עבד'. איזו אמת טהורה, כל אמא מכירה ויודעת בדיוק מה התחושה שמאחורי המשפט הזה.
"חוסר האונים של שרן הוא רגע מאוד דסימבולי למציאות שלנו, אימהות עובדות. הנהלים בעולם הזה לא מותאמים לנו, מהסיבה הפשוטה - לא אנחנו קבענו אותם. לכן נשים בתפקידי מפתח זה הכרטיס שלנו להצלחה. תראו כמה כוח יש אישה בכנסת לפני החוקים, לפני הוועדות, כדי שלא נראה דברים כאלו - אנחנו צריכים לראות דברים כאלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה