דיגיטל וטק

העתיד כבר כאן? הצעד המפתיע של שרן השכל במליאת הכנסת

חברת הכנסת שרן השכל ממפלגת המחנה הממלכתי נאמה היום (רביעי) על הרפורמה המשפטית. מי שעזרה לה לכתוב את הנאום הייתה תוכנת הבינה המלאכותית הפופולרית ChatGPT
מערכת ice | 
שרן השכל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת שרן השכל ממפלגת המחנה הממלכתי נאמה היום (רביעי) על הרפורמה המשפטית. מי שעזרה לה לכתוב את הנאום הייתה תוכנת הבינה המלאכותית הפופולרית ChatGPT. השכל עשתה זאת על מנת להראות לחברי הקואליציה שאפילו תוכנת מחשב יכולה להציע פתרונות מהותיים לפשרה ברפורמה.
שרן השכל התחילה את נאומה שנכתב על ידי התוכנה ואמרה "בישראל הפילוג הפוליטי הפך להיות אתגר כביר שיוצר תחושה של תסכול ואכזבה עמוקה בקרב האזרחים", השכל המשיכה עם הנאום ואמרה "הפילוג הנוכחי יצר קרע במרקם החברתי העדין שלנו. הוא עלול להוביל לאיבוד מוחלט של אמון הציבור במערכת הפוליטית".

בנוסף לכך התוכנה התייחסה גם לנושא של הפילוג בישראל ואף הציעה לו פתרון, על פי התוכנה צריך לעודד שיח, שיתוף פעולה בין המחנות הפוליטיים וקידום  הבנת הגישות השונות בחברה הישראלית.
ChatGPT הינה תוכנת בינה מלאכותית שפותחה על ידי חברת OpenAI, בתור כלי ללמידת שפה טבעית שיכול להפיק תגובות שמחקות בני אדם בשיחה כתובה. היתרון של ChatGPT מול המתחרים בתחום הוא היכולת שלה ללמוד ולהסתגל לנושאי שיחה חדשים בקלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה