ויראלי

מעיין אדם גוזרת קופון על העוקבות: "אני מרוויחה מכן":

כוכבת הרשת הסבירה את שיתופי הפעולה שהיא עושה: "אם אני מרוויחה מכן, זה רק בתנאי שאתן מרוויחות ממני. אני מייצגת אתכן ודורשת אקסטרה ובסוף כולם מסכימים מסיבה אחת – לא בגלל העיניים היפות שלי אלא בגלל שהם רוצים אתכן"
מערכת ice | 
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
כמו כוכבות רשת רבות, גם מעיין אדם סובלת ממתקפות על כך שהיא 'התמסחרה', או כביכול 'עושה רווח' על חשבון העוקבות שלו. לה זה נמאס והיא החליטה להגיב לך בסטורי שלה בו ערכה היום (ראשון) סשן של שאלות ותשובות.
אחת העוקבות כתבה: "את מושלמת!!! המבצע הכי טוב בפערר שהיה בארגניה", על כך השיבה אדם: "אני רוצה שתדעו ותתרגלו לעובדה שאנחנו מועדון צרכנות, יש לכן כוח קניה גדול, עוצמתי, אני לא בטוחה שאתן מבינות בכלל את המימדים של מה שקורה פה. ואין סיבה שלא תרוויחו מזה, כמו אנשי קבע ב"חבר" וכמו שחרדים יודעים להוריד מחירים בסופר, אחרת לא יקנו בו".

עוד כתבה: "כאן יוצגו רק מבצעים שאין בשום מקום אחר, ואני לא לוקחת כסף מחברה שלא עומדת בתנאי הזה. אם אני מרוויחה מכן, זה רק בתנאי שאתן מרוויחות ממני. אני מייצגת אתכן ודורשת אקסטרה ובסוף כולם מסכימים מסיבה אחת – לא בגלל העיניים היפות שלי אלא בגלל שהם רוצים אתכן".
לסיום הסבירה: "כל פעם שאתן קונות ממני אתן מבטיחות שיהיה לי מבצע שווה גם בפעם הבאה. זהו. זה הדריל. עם ארגניה לצערי זה לא מתאפשר יותר אבל לכו תדעו, אף פעם אל תגידו אף פעם הלוואי שזה כן יצליח יום אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה