תרבות ופנאי

מעיין אדם: "אם נועה קירל לא ראשונה - כולם אנטישמים"

מעיין אדם הגיבה לביצוע של נועה קירל בדרך לגמר האירוויזיון ונלחצה מהנציגה השבדית: "גם זאת מדהימה לצערי, קול טוב, שיר חזק, במה, אפקטים, צילום ותאורה אלף רמות מעל מה שרואים באירוויזיון בדרך כלל"
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
כשהיא במקום השביעי בתחזיות המוקדמות לזכות בתחרות בכלל, נועה קירל עברה אמש (שלישי) בהצלחה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שייערך ביום שבת, ה-13 במאי. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והייתה בין 10 העולות מחצי הגמר הראשון.
לצדה, תשע המדינות הנוספות שהעפילו לגמר הן קרואטיה, מולדובה, שוויץ, פינלנד, צ'כיה, פורטוגל, שבדיה, סרביה ונורבגיה. מחר (חמישי) יתקיים חצי הגמר השני, בו יעלו על הבמה דנמרק, ארמניה, רומניה, אסטוניה, בלגיה, קפריסין, איסלנד, יוון, פולין, סלובניה, גאורגיה, סן מרינו, אוסטריה, אלבניה, ליטא ואוסטרליה. מהן יעפילו עוד 10 ויצטרפו לגמר במוצאי שבת צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, אוקראינה ובריטניה.
 
קירל החלה את הנאמבר שלה בסביבות השעה 22:45 וסיפקה שואו שגרם לקהל במקום לצאת מגדרו ולמחוא כפיים סוערות בעקבות הנאמבר המצוין, אלא שיחד עם זאת היה מי שנשמע לו שהנציגה הישראלית מעט זייפה בחלק מהשיר. בכל מקרה, ‏נועה קירל אמרה אחרי ההכרזה על העלייה לגמר: "אין התרגשות כזו. הרגשתי כל אחד ואחת מכם איתי. מבטיחה לעשות הכול כדי להמשיך לשמח את עם ישראל גם בגמר הגדול".
מי שחגגה ביחד עם נועה קירל היא מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, שהעלתה סטורי עם הביצוע של קירל וכתבה: "צפיתי בכל הנאמברים ואני סבורה שאם היא לא מקום ראשון כולם אנטישמים". בהמשך, אדם התייחסה גם לביצוע של הפייבוריטית לזכייה, לורין השבדית, עליה כתבה: "טוב, גם זאת מדהימה לצערי. קול טוב, שיר חזק, במה, אפקטים, צילום ותאורה אלף רמות מעל מה שרואים באירוויזיון בדרך כלל. זה היה יפה. לצערי". לאחר העלייה של נועה קירל לגמר חתמה מעיין אדם כך: "יופי אפשר ללכת לישון. סתם. אני לא ישנה כבר חמישה שבועות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם היא זוכה כולם הופכים בין רגע מאנטישמים -לאוהבי ישראל
    מדל-יה 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "כולם"....חחח...כולל מי שיצביעו עבורה...
    סגור
  • 1.
    מעין אדם.... תמשיכי לשבת במלונה את לא חסרה (ל"ת)
    ישראלי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור