ויראלי

מעיין אדם בחשיפה כואבת: "מדכא, עצוב ומייאש"

אחרי שחטפה בשבועיים האחרונים ביקורת על התסחויות שונות שלה סעמוד האינסטגרם, אדם חושפת הודעה תוקפנית שהגיעה לחשבון האינסטגרם של אמה, וזועמת, "רגע לפני תשעה באב יש כל כך הרבה שנאת חינם פה"
מערכת ice |  1
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
מעיין אדם שחטפה בעצמה לא פעם על התנסחויות שונות שלה שקיבלו פרשנויות שליליות, משתפת כעת באינסטגרם על מתקפה שהופנתה כלפי אמא שלה בעקבות סרטון שהעלתה לסטורי.
אדם שיתפה את העוקבות בסיפור והסבירה, "אמא שלי הטהורה וטובת הלב מעלה אצלה באינסטגרם סיפורים אישיים, היא אוהבת את זה והעוקבות שלה אוהבות את זה, ובכולם יש  איזה מסר נחמד בסוף. כיוון שהיא גורו סדר וארגון בבית, הסיפור החמוד הזה נועד לעודד אותנו לצמצם צריכה ולהתמקד במה שבאמת אנחנו צריכות. אחלה מסר. אבל אז..."
אדם הוסיפה צילום מסך של תגובה תוקפנית שנשלחה לאמה בעקבות הסטורי שהעלתה, ובה נכתב, "את ממש טיפשה מוחלטת יתר על כן הראש שלך לא עובד. ואין קשר אשה גבר. זה האופי הדפוק שאת וביתך מציגות נשים ללא שכל או אמת מידה".

בתגובה על הדברים כתבה אושיית הרשת לעוקבות שלה, "לא יודעת להסביר מה קורה לי בגוף עכשיו. אישה בגילה, אמא כמוהה, שפשוט ירקה עליה והמשיכה. על האישה הכי יקרה לי בעולם. למה? מה היא עשתה לך? רגע לפני תשעה באב יש כל כך הרבה שנאת חינם פה, כוונות רעות, סיפוק מלהכאיב. לכולם, כל הזמן. מדכא, ועצוב ומייאש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור