ויראלי

מעיין אדם מודה: "אני מטרה לשנאה שקשה להכיל"

בתיבת שאלות תשובות שפתחה לעוקביה אחרי תקופה ארוכה שלא עשתה זאת, ענתה אדם על נושאים שעלו והתייחסה לביקורות שחוטפת, "שונאין את זה או מתים על זה"
מערכת ice |  8
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם רק שבוע שעבר עוררה סערה סביב מבצע החיתולים שהעלתה אחרי הפיגוע בשומרון, והערב לאחר שפתחה תיבת שאלות לעוקבות שלה, הודתה, "אני מטרה להמון אהבה והמון שנאה".
אדם נשאלה למה לדעתה תוקפים אותה ואם היא מייצרת אנטיגוניזם. היא בחרה לענות כך, "אני עושה דברים אחרת. מיום שנולדתי. שונאים את זה או מתים על זה אבל אי אשר להתעלם מזה. אני מטרה להמון אהבה והמון שנאה, הכל במנות שאי אפשר להכיל. כבר בהישרדות הייתי הכי שנואה על האי והכי אהובה בבחירת הקהל, ואת שני התארים האלה לכל אחת מכן היה קשה לעכל.
"אי אפשר להתמודד עם דעתו של כל העולם, ג לא בגיל 36. אז במקום לנסות לבדוק כל הזמ למה כולם "עלי". החלטתי לקחת את תשומת הלב הזאת ולעשות איתה את המיטב. בטלוויזיה, ברדיו, בעיתון וגם כאן. יש לי חוש צדק מפותח, ביקורת עצמית חזקה, ואת כל הכלים שצריך כדי לסלול דרך עצמאית. כלומר שרק אני אומר לעצמי, מה דעתי עלי".
בשאלה נוספת נשאלה אושיית הרשת איך היא במקום טוב כל כך כשבדרך כלל נשים אחרי לידה נוטות להיות יותר דכאוניות, וענתה, "שאלה חשובה שאני חייבת לתת ל מקום: אני חושבת שהכמיהה המטורפת שלי שמה הכל בפרופורציות אחרות, תבינו שחיכיתי לזה בדם! בבכי כל לילה! כזה מגיע אז ההודיה במצב כזה הרבה יותר עוצמתית ועוזרת כשקשה.
"שתיים- כל השנים בכיתי שכולן עם ידים ואני לא, היום אני מברכת על זה, כי חאורך השנים האלו התייצבתי, יש לי ביטחון בעצמי (כמה זה חשוב עם תינוק בידיים), ביטחון כלכלי שמאפשר לי עזרה חוץ מאמא שלי המדהימה שלא זזה ממני חודשיים וגם ביטחון בזוגיות הבוגרת שלנו עם אבא לילדה שניה כבר, זה נתן לי את הקרעקע הכי נוחה להפוך בה לאמא, וחשוב לי שרווקות "מאוחרות" פה ידעו את זה. וזה לא שלא היו רגעים קשים. אבל לפני עשור ה היו מפרקים אותי לרסיסים, היום לא. עם כל האושר מגיע קושי מטורף, ובלילות שהיו בלי שינה אמרתי לעצמי שזה זמני וזה הי זמני. פשוט דברו אל עצמכן, תזכירו לעצמכן שהקושי הזה זמני ויחלוף".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רק 36 חשבתי הרבה יותר ….. (ל"ת)
    השור 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מזעזעתאין מילה אחרת
    מאמינה בבורא עולם 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי די מכבדת אותה עד היוםכנראה שהשטן עשה לי הלאגן במוח מרוב שעלה ...היתה כתבה שהיא אמרה שאנחנו יצרנו את אלוהים ..תגידי את נורמלית??לכי תאשפזי את עצמך ..ומה שאת לא באמת יודעת בקטע הדתי לא בודה להגיד לא יודעת אבל לדבר כאלו שטויות ....רחמנות
    סגור
  • 5.
    קיבלה קהל כדי להביע את דעתה, למה שתיהיה נערצת
    הגעילה אותי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מעריצה אותה בשום אופן ובשום צורה
    סגור
  • 4.
    הרוויחה את השינאה ביושר.
    cinege 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יוצרת אנטיגוניזם מהרגע הראשון שרואים אותה.
    סגור
  • 3.
    מעיין אדם מאוסה
    ערן 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכי קל, פשוט צאי לנו מהחיים ותפסיקי לפרסם את עצמך בכל אייטם.
    סגור
  • 2.
    מעיין
    תמנב 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את שקרנית עוד בתקופת הילדות שלך ושחקנית דו פרצופית ידוע לנו מדוע נתת את השם תבור לא בגלל השקרים שסיפרת בנוסף יש לך הרבה תחבולות ברגע שאת עם בן זוגך את הורסת את הקריירה שלו והחיים כל מי שמכיר אותך יודע מעיין עם יש לך כבוד תעזבי טותו למען החרות שלו ידוע איך את תפסת אותו מעיין תפסיקי לכתוב דברים בעלי דמיונות שלך בהרצאה שבאים לא לשמוע אותך באים לצחוק לעביר דחוף לבןמסוגה שידע את האמת
    סגור
  • משהו פיקני..
    מישהי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאא איך תפסה את בן זוגה? לפי הבנתי השם לתינוקת ניתן בגלל מה שקרה לבן זוגה.. הנס שהיה .. מתה לדעת עליה חחח
    סגור
  • 1.
    מעין אדם
    יפעת 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צאי לנו כבר מהחיים. מאוסה
    סגור