ויראלי

מעיין אדם מתפוצצת: "את יכולה לקפוץ לי, חתיכת רעה!"

מעיין אד ספגה ביקורת על האופן שבו הציגה את החלטה להמשיך בפרסום מבצעים חדשים לאור הפיגוע, ויצאה בדברים קשים מול קרן שחם, שביקרה בסטורי שלה: "מבזה את כולם"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
אושיית הרשת קרן שחם שיתפה צילום מסך של ציוץ שפרסם העיתונאי חיים לוינסון בביקורת צינית על מעיין אדם לאחר שהאחרונה יצאה אתמול בשיתוף פעולה מסחרי חדש. אדם שציינה שבדרך כלל בימים כאלה היא דוחה מבצעים, הסבירה כי בגלל יוקר המחיה שאמהות נחנקות ממנו, היא בכל זאת תעלה את המבצע.
שחם הגיבה על כך באינסטגרם שלה וכתבה, "נתקלתי בזה בטוויטר ופשוט בא לי לומר - די כפרה תעלי. אם זה מה שהחלטת תעלי. אבל הכיתוב הזה?? בחייאת. מבזה את כולם. 'אמהות נחנקות'. יש אמא לעתיד שבניתוח עכשיו, בטוחה שהלב של כל האמהות הנחנקות איתה".
אדם שראתה את הדברים לא נשארה חייבת ויצאה למתקפה נגד שחם ולוינסון. בסטורי נוסף פרסמה אדם את הדברים של שחם וכתבה, "את יודעת קרן, לו באמת רצית לכתוב לי, היית כותבת לי. אבל את כתבת לכולם, כי את רוצה אהבה ואת רוצה לקבל את האהבה הזאת על ידי הסתה כלפי אחרות ושנאה משותפת, ואת עושה את זה כל הזמן.
"אני חיה את הקושי הכלכלי של חלק מהנשים פה, הן משתפות אותי, אמהות חד הוריות, משפחות עם נכות שקורסות. וזה מכאיב לי באמת ומפעיל אותי באמת כי אמא שלי היתה שם וחוץ מצחוקים כפרה עליך יש באינסטגרם גם הרבה כאב. אם תקשיבי תשמעי אותו. אז אני עובדת, לפעמים בחינם, לפעמים באמצע פיגוע, ואני קורעת את התחת להקל עליהן. ואת וחיים לוינסון ושכמותכם יכולים לי לקפוץ לי. את הרעים, האטומים, הציניים, המבזים. לא נודע לי אז שהאשה הזאת בהריון ואני מאתמול עם גוש בגרון כמו כולן יא חתיכת רעה!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא היא ולא היא, העפרונות המחודדים בקלמר
    יערה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין צורך להעלות שום דבר שלכן לציבור. שבו בביתכן בשקט. אין שום ערך מוסף לאף אחד או אחת במוצא פיכן.
    סגור