ויראלי

מעיין אדם מזועזעת: "שאף אחד לא יאהב אותה עד שתמות"

לאחר שאימא שיתפה על התעללות בגן של ילדיה, מעיין אדם שיתפה את הסטורי וכתבה: "בוקר טוב, הולכת ומתבהרת התמונה. הילדים שלנו עוברים התעללות בהיקפים גדולים, נשמות קטנטנות וחסרות ישע, חטפו מכות והשפלות והעולם אכזר אליהם שם לבד בגן. זה פסע מלהפוך ולנורמה, ואני שונאת את כל מי שיושב בממשלה ונותן לזה להמשיך"
מערכת ice | 
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
פוסט אחד הצליח לעורר סערת ענק ברשת. שיר פרנקו שיתפה את ההתעללות הקשה שעברו ילדיה בגן סיגל שבהוד השרון (על פי החשד המעשים האיומים של הגננת לא נמשכו תקופה קצרה) והיא אף קראה להעמיד את המתעללים והמתעללות בתינוקות לדין בצורה הקשה ביותר.
מעיין אדם שיתפה את הסטורי וכתבה: "בוקר טוב, הולכת ומתבהרת התמונה. הילדים שלנו עוברים התעללות בהיקפים גדולים, נשמות קטנטנות וחסרות ישע, חטפו מכות והשפלות והעולם אכזר אליהם שם לבד בגן. זה פסע מלהפוך ולנורמה, ואני שונאת את כל מי שיושב בממשלה ונותן לזה להמשיך".

בסטורי אחר כתבה אדם: "תינוקת בת שנה וחצי הייתה בידיים של השטן. מתפללת שתשכח הכל וכלום לא יישאר. ואמן שכל יום של המפלצת הזאת יהיה שחור ועצוב, ורע וכואב. ושתמיד יחסר לה ויהיה לה קשה ושאף אחד לא יאהב אותה עד יום מותה".
עוד שורה של סלבס שיתפו את הפוסט הנוקב של האם הפגועה וכתבו מילים קשות נגד הגננת: "צריכה למות", "חבל שהיא לא נפלה בידיים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה