ויראלי

מעיין אדם חושפת: זו הסיבה שוויתרתי על מיליוני שקלים

מעיין אדם בראיון חשוף במיוחד על מצבה הכלכלי, הפרסומות שהיא מקדמת ומתחייבת למחירים זולים יותר, הרשתות החברתיות, הריב המתוקשר עם קרן שחם, העוני שחוותה בעבר ומדוע היא ויתרה על מיליוני שקלים?
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם, מנחת טלוויזיה, התארחה השבוע בפודקאסט של בר זגה ברדיו YNET, ודיברה על מצבה הכלכלי, הפרסומות שהיא מקדמת ומתחייבת למחירים זולים יותר, הרשתות החברתיות והריב המתוקשר עם קרן שחם.
לגבי הסכסוך עם קרן שחם, שיצאה נגדה על כך שכתבה ביום של פיגוע כי "בדרך כלל אני מבטלת מבצעים בימים כאלו, אין לי מצב רוח ולא בא לי לעשות כלום חוץ מלראות חדשות. אבל אימהות שנחנקות מעול ההוצאות מחכות בהתלהבות לחיתולים שהשגתי בהנחה לתינוק שלהן, זה החיים עצמם ואני לא אאכזב אתכן, לא מתאים לי".
אדם סיפרה: "אני יודעת שיש הרבה נשים שעומדת להיגמר להן החבילה והן בלחץ כלכלי מטורף, ולי יש את היכולת לתת את זה כאן בזול לאימהות שפשוט נחנקות ומחכות לזה. לא הרגיש שאני צבועה. אני באתי מעוני, הייתי לוקחת אוכל מהצבא בסופי שבוע, לוקחת שימורים ומחביאה בתיק. זה נוגע לי ומי שזה לא אמין בעיניה – שתקפוץ לי".
אדם התייחסה לטענה שמותג הפסיד לעבוד מולה כי היא ביקשה יותר: "זה נכון. מרגיז אותי שאומרים שאני רובין הוד. ויתרתי על חוזים של מיליונים במצטבר. א נותנים למישהי שמונים או מאה אלף שקל בחודש, מי לא תיקח? אז אני לא לוקחת ואף אחד לא יודע את זה. אני לא מספרת 'הנה תראו, ויתרתי על 100 אלף שקל כי לא הסכמתי לוותר על עוד 5% הנחה עבורכן', אבל זאת האמת. אני לא צריכה את הכסף הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אתם נותנים במה לאדם חלול ומאוס כמו מעין אדם, (ל"ת)
    ציפי 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור