ויראלי

וויל סמית' מתרגש: "אוהב אותך אחי, האור שלך חזר"

לאחר שג'יימי פוקס חשף את החלמתו מ"אירוע רפואי מסובך", חבריו להוליווד שמחו לראות אותו בריא ושלם. "הסרטון הזה פשוט חימם לי את הנשמה"
מערכת ice | 
וויל סמית' וג'ימי פוקס (צילום shutterstock)
שורת כוכבי הוליווד שולחים אהבה וחיבוקים לג'יימי פוקס לאחר שהשחקן שיתף עדכון ביום שישי בערב בעקבות החששות הבריאותיים שלו. פוקס שיתף באינסטגרם שלו בסרטון, כי הוא סובל כמה חודשים, מאז אפריל, מ"סיבוך רפואי" מסתורי.
"עברתי משהו שחשבתי שלעולם, לעולם לא אעבור", אמר כוכב "ג'אנגו ללא מעצורים" בסרטון לאינסטגרם שלו, והוסיף שהוא הגיע "לגיהנום ובחזרה" במהלך המסע הבריאותי שלו. פוקס המשיך בדמעות, "אני יודע שהרבה אנשים חיכו או רצו לשמוע עדכון אבל אם להיות כנה איתכם, לא רציתי שתראו אותי ככה".
למרות שפוקס לא חשף איזו בעיה בריאותית נגרמו לו בסרטון שלו, הוא הוסיף שהוא נמצא בדרך להחלמה. פוקס קיבל חיזוק כאמור מחבריו לתעשייה. "אני הולך כל כך לחבק אותך כשאראה אותך שוב", הגיב דוויין "דה רוק" ג'ונסון לסרטון. "אוהב אותך Foxx!! האור שלך נחוץ ואני מעריך אותו יותר עכשיו!", כתב וויל סמית', שעבד עם פוקס בסרט האגרוף "עלי" ב-2001.
 
"הסרטון הזה פשוט חימם לי את הנשמה", הגיב לו הקומיקאי קווין הארט. "Foxx אתה נחוץ גבר. אנחנו אוהבים אותך ואנחנו איתך לנצח. כל כך שמח לראות את אחי וכל כך שמח לראות שאתה במצב רוח טוב".

"הו ג'יימי! כל כך שמחה לראות את האור שלך מאיר כל כך!! אתה כל כך אהוב ומוערך", הוסיפה השחקנית ריס ווית'רספון. "אוהבים אותך, פוקס!!!", כתב ג'סטין טימברלייק. פריס הילטון גם שיתפה את אהבתה, ואיחלה לשחקן "להישאר חזק".
נזכיר כי באפריל, בתו הבכורה, קורין, פרסמה את החדשות שאביה אושפז בשל "סיבוך רפואי". "רצינו לשתף שאבי, ג'יימי פוקס, חווה אתמול סיבוך רפואי", כתבה הבת השחקנית. "למרבה המזל, עקב פעולה מהירה וזהירות רבה, הוא כבר בדרך להחלמה". פוקס ומשפחתו שמרו על סודיות סביב זהות הבעיה הרפואית. עם זאת, הוא נכנס למתקן גמילה בשיקגו שמתמחה בהחלמה משבץ, גמילה מפגיעות מוח טראומטיות, גמילה מפציעות חוט שדרה ושיקום מסרטן.
למרות שהשמועות החלו להסתובב סביב אביה, קורין הכחישה את הספקולציות ואמרה שאביה "לא היה בבית החולים במשך שבועות, הוא מתאושש". במהלך סוף השבוע של ה-4 ביולי, השחקן נראה מחייך כששט על יאכטה בשיקגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה