קריירה ולימודים

דה רוק מסתבך? הפסיד 60 מיליון דולר השנה

ליגת הפוטבול XFL שחזרה לחיים תחת ג'ונסון והשותפה העסקית הוותיקה שלו והאקסית דני גרסיה שהובילה קונסורציום לרכישת הליגה תמורת 15 מיליון דולר, לא מודאגת למרות ההפסד הכספי וג'ונסון מתעקש ש"ליגת ההזדמנויות" תזכה להצלחה ארוכת טווח
מערכת ice | 
"דה רוק" דוויין ג'ונסון (צילום פייסבוק/ דוויין ג'ונסון)
לא מפחד. ליגת הפוטבול, ה-XFL הפסידה 60 מיליון דולר בעונה החולפת, כך על פי פורבס, העונה הראשונה מאז שווינס מקמהן מכר את הליגה לקבוצה בראשות דוויין "דה רוק" ג'ונסון בסוף 2020.
הגרסה הזו של ה-XFL תחת ג'ונסון והשותפה העסקית הוותיקה שלו והאקסית דני גרסיה הובילה קונסורציום לרכישת הליגה תמורת 15 מיליון דולר, שחזרה בעונה החולפת. למרות ההפסד הכספי ג'ונסון מתעקש ש"ליגת ההזדמנויות" תזכה להצלחה ארוכת טווח.

"פוטבול היה החלום שלי", אמר ג'ונסון בראיון לפורבס. "ה-NFL היה הקטע שלי. התכוונתי לקנות להורים שלי את הבית הראשון שלהם. הפוטבול לא הסתיים בתנאים שלי. הלוואי והיה לי את ה-XFL כשיצאתי".
נכון ל-22 במאי, 67 שחקנים שהשתתפו ב-XFL במהלך עונת 2023 הוזמנו לאימון התרשמות עבור קבוצות NFL. עשרים ושניים מהם חתמו על חוזי NFL, לפי הליגה. ג'ונסון מתעקש שה-XFL אינו עסק צדדי עבורו, וכי לליגה יש חזון לפי המודל הנוכחי שהם עוקבים אחריהם. הליגה צופה הכנסות של 100 מיליון דולר בעונה הבאה, ציין פורבס.
שמונה קבוצות שיחקו ב-XFL בעונה החולפת, שהסתיימה ב-13 במאי לאחר שה-Arlington Renegades ניצחו את DC Defenders במשחק האליפות של הליגה. הרנגאדס היו 4-6 בעונה הסדירה, בעוד שהמגנים סיימו ב-9-1. למשחק האליפות נכחו יותר מ-22,000 אוהדים ולפי הדיווחים צפו בו 1.4 מיליון אנשים בטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה