בעולם

דה רוק כמעט חווה טרגדיה משפחתית: "הטלפון שלא רוצים לקבל"

דה רוק עדכן את העוקבים שלו בשבת המלחיצה שחווה, כאשר נודע לו כי אמו הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה: "האישה הזו שרדה סרטן ריאות, נישואים קשים, והתנגשות חזיתית עם נהג שיכור וניסיון התאבדות. היא שורדת, בדרכים שהופכות מלאכים וניסים לאמיתיים"
מערכת ice | 
דה רוק (צילום אינסטגרם דוויין גונסון)
האישה אולי החשובה ביותר בחייו של הכוכב ההוליוודי דוויין "דה רוק" ג'ונסון היא אמו. אתא ג'ונסון, שרק לפני מספר חודשים קיבלה מבנה את בית חלומותיה, ובמקרה יש בו גם חדר המוקדש כולו לדה רוק, עם פוסטרים וגביעים שזכה בהם, הייתה מעורבת בסוף השבוע האחרון בתאונת דרכים קשה והשחקן עדכן את העוקבים שלו בלחץ הגדול שלו.
דה רוק כתב: "תודה לאל, היא בסדר. מלאכים רחומים שמרו על אמא שלי כשהיא הייתה בתאונת דרכים קשה באמצע הלילה, היא תשרוד ותמשיך לקבל טיפול. האישה הזו שרדה סרטן ריאות, נישואים קשים, והתנגשות חזיתית עם נהג שיכור וניסיון התאבדות. היא שורדת, בדרכים שהופכות מלאכים וניסים לאמיתיים".
 
עוד כתב: "תודה לכם משטרת לוס אנג'לס על שאתם כל כך אכפתיים וממוקדים. תודה שנשארת בטלפון ודיברת איתי על הכל. נשאר לי הורה אחד, אז אם בכל זאת יש לך את אמא ואבא שלך תדאג לחבק אותם חזק, כי אתה אף פעם לא יודע מתי תקבל את השיחה הזו בשלוש לפנות בוקר שאנחנו לא רוצים לקבל".
רק לאחרונה, כשכוכב ה-WWE לשעבר קנה לאמו בית, הוא כתב: "אמא, אין הרגשה גדולה יותר מאשר לשמח אותך ~ ברוכה הבאה הביתה. אני תמיד אומר, אם יש לך אמא טובה אז יש לך סיכוי להפוך לבן אדם טוב ודואג. בואו כולנו ניתן לאימהות שלנו תודה גדולה בסוף השבוע הזה ונשמח אותן".
 
לאחר מכן שיתף ג'ונסון גם סרטון של "רגע מגניב מאוד" שבו הוא זכה להראות לאמו את אחד הנגיעות הייחודיות והאישיות ששילב בעיצוב הפנים. הוא הסביר, "הבאתי את אמא שלי לחדר המשפחה החדש שלה, שם הנחנו את יוקלילי הוינטג' שלה על הקיר והצלחתי לחשוף תמונות של אבותינו שהיא לא ראתה מאז שהייתה ילדה שגדלה בסמואה. היא מתגעגעת לאמא ולאבא שלה. גם אני מתגעגע אליהם. תודה לך אלוהים שבירך אותי בקצת מוסר עבודה כדי לגרום לדברים כאלה לקרות. תהני מהבית החדש שלך אמא!!”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה