מדדים ומחקרים

המיליונרים של הוליווד: מי הדיח את דה רוק מהפסגה?

רשימת העשירים של הוליווד שמוציא מגזין וראייטי התעדכנה אתמול, עם הפתעה בצמרת אחרי שדה רוק ירד למקום השני בפער עצום של פי שתיים מהכנסותיו, מי עקף אותו וכמה כסף הוא הרוויח?
שירה יום טוב |  1
השחקנים המרוויחים בהוליווד (צילום פייסבוק, ויקיפדיה)
מגזין וראיטי פירסם את דירוג האנשים המרוויחים ביותר בתעשיית הקולונוע, עם כוכב חדש בראש הרשימה שרק אתמול עלה לותרות בנוגע להונו וירושתו - דניאל קרייג שבקרוב יעלו לנטפליקס שני סרטים בכיכובו, שימשיכו את הסרט "רצח כתוב היטב". קרייג הפך לאדם המרוויח ביותר בתעשית הקולונוע ועקף את דה רוק כשהרוויח השנה סכום אסטרונומי של כ-100 מיליון דולר.
עם זאת, דה רוק שומר על כוחו בראש הרשימה כשהוא עדיין במקום השני שלה, אם כי בפער ניכר מקרייג, כשלדה רוק נכנסו השנה 50 מיליון דולר, מחצית מהסכום שיורשו גרף. למקום השלישי עם הכנסה של 40 מיליון דולר לשנה זו, הגיע וויל סמית' אחרי שגילם השנה תפקיד ראשי בסרט "המלך ריצ'ארד". במקום הרביעי דנזל וושינגטון שכיכב השנה בסרט שיצר, "הדברים הקטנים", והכניס מהתפקיד המשולב סכום דומה לשל סמית' - 40 מיליון דולרים לשנה זו.
רשימת חמשת הגדולים הגברית למדי של האנשים המרוויחים בהוליווד נחתמת עם כוכב נוסף - לאונרדו דה קפריו ששיחק השנה בסרט שעתיד לעלות גם הוא בנטפליקס בכיכובו לצד ג'ניפר לורנס. דה קפריו הכניס 30 מיליון דולר על הסרט שעוד לא יצא, כששותפתו לסט הצילומים הוכתרה בעקבות הסרט כאישה המרוויחה ביותר בהוליווד השנה עם 25 מיליון דולר שמיקמו אותה במקום השביעי בעשיריה (תרתי).
למרות החמישייה הגברית, העשירייה נחתמת עם שמות נשיים מפוארים מעולם הקולנוע, כשלורנס כאמור הפכה לשחקנית הרוויחה במקום השביעי, ואחריה במקום השמיני ג'וליה רוברטס עם סכום זהה של 25 מיליון דולר. גם המקום התשיעי שייך לצד הנשי של הרשימה אחרי שסנדרה בולוק שהכניסה השנה 20 מיליון דולר, סכום דומה לזה שהרוויח ריאן גוסלינג שחותם את העשירייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי במקום ה6
    אחד ששם לב 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך נדע? איך נישן בלילה עם הידיעה שכתב לא יודע לספור עד 10?
    סגור