תרבות ופנאי

כ-70 מיליון דולר ביומיים: דה רוק שובר קופות בהוליווד

הסרט החדש של כוכב ה-WWE לשעבר, 'בלאק אדם', זוכה לפתיחה מסחררת של 67 מיליון דולר, הגבוה ביותר עבור דוויין ג'ונסון בתפקיד הראשי
מערכת ice |  2
"דה רוק" דוויין ג'ונסון (צילום פייסבוק/ דוויין ג'ונסון)
הסרט החדש של וורנר בראדרס, "Black Adam", זכה לסוף השבוע הפתיחה הגדול ביותר שהקופה ראתה מאז "Thor: Love and Thunder" לפני יותר משלושה חודשים, והשקה של 67 מיליון דולר מ-4,401 בתי קולנוע בארץ בנוסף ל-73 מיליון דולר בחו"ל. פתיחה עולמית של 140 מיליון דולר.
נתון זה עומד בראש הפתיחה של 60 מיליון דולר שפרסם הכוכב דוויין ג'ונסון עם הספין-אוף "מהיר ועצבני" "Hobbs & Shaw" באוגוסט 2019, והוא תואם את הפתיחה של 67 מיליון דולר ש"Aquaman" של ג'ייסון מומואה זכה בדצמבר 2018. קרוב יותר לתחזיות של 70 מיליון דולר שעוקבים עצמאיים פרסמו בתחילה לפני שהורידו אותם ל-60 מיליון דולר זמן קצר לפני השחרור.

למרות שהוא צנוע בהשוואה לפתיחה של 100 מיליון דולר פלוס שסרט גיבורי על כמו "באטמן" של וורנר/DC זכה לו, זוהי תוצאה חיובית עבור האחים וורנר בתקופה שבה הוא מתמודד עם הרבה כותרות על פיטורים נרחבים וקיצוצים בהוצאות בעקבות המיזוג שלה עם דיסקברי. בעיצומו של כאוס המיזוג, כל הסרטים של וורנר השנה פתחו במקום הראשון בקופות, אם כי "הבאטמן" ו"אלביס" עד כה הם השניים היחידים שהכניסו מעל 100 מיליון דולר מקומיים בארצות הברית.
עם תקציב של 195 מיליון דולר לפני עלויות שיווק נרחבות, "בלאק אדם" יצטרך להחזיק בסכומים חזקים במהלך שני סופי השבוע הקרובים, לאחר שהמבקרים לא התרשמו מ"Black Adam" עם ציון של 40% מבקרים ב-Rotten Tomatoes, אבל הקהל היה הרבה יותר מרוצה עם ציון של 90%, B+ ב-CinemaScore ו-3.5/5 כוכבים ב-Comscore/Screen פוסטטראק של מנוע.
בעוד שסרטי קומיקס אחרונים אחרים שזכו ב-B+ ב-CinemaScore כמו "ת'ור: אהבה ורעם", "דוקטור סטריינג' ברב-יקום הטירוף" ו"יחידת המתאבדים" בשנה שעברה לא היו בעלי רגליים חזקות במיוחד, המשיכה הכוכבת של דוויין ג'ונסון. בשילוב עם מעמדו של הסרט כשובר הקופות היחיד כרגע בבתי הקולנוע עשוי להעניק ל"אדם השחור" כוח מקיים יותר בשבועות הקרובים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תרצו שאמליץ על מתרגם?
    רועי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שנוח לכם להמשיך לעבוד עם גוגל טרנסלייט?
    סגור
  • 1.
    סטייל שנות השמונים
    קקה סינטטי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזבוז זמן
    סגור