ויראלי

אייל גולן חוגג יום מאושר: "אוהב אותך אהבת נפש"

הזמר האהוב חוגג לבנו הבכור ליאם יום הולדת ומפנק אותו במתנת יום הולדת יוקרתית: "שיהיה לך אושר ושמחה ושכל משאלות ליבך יתגשמו"
מערכת ice |  4
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר האהוב אייל גולן שיתף אמש (מוצאי שבת) כי הוא חוגג לבנו הבכור ליאם גולן יום הולדת.
לכבוד המאורע המרגש הוא בירך אותו בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו ואמר לו: "הבן שלי האהוב חוגג 21, אז אני בא רגע להציק לו שנייה בשנ"צ שלו, חיים של אבא. 21 אה? יאללה בני בכורי חוגג 21. שיהיה לך אושר ושמחה ושכל משאלות ליבך יתגשמו ושתצליח".
בהמשך חשף גולן כי בקרוב ישחרר ליאם גולן סינגל: "אני יכול רק לספר לכולם פה שאוטוטו את הולך להוציא שיר. אחד הנפצים ששמעתי! אז קןדם כל אני אגיד לך שאני גאה בך על כל מה שאתה עושה. אתה צובר ביטחון ומקליט דברים נפלאים ואני אוהב  אותך אהבת נפש, החבר הכי טוב שיש לי בעולם הזה. אני הכי אוהב אותך בעולם ותמיד תזכור שאבא פה בשבילך בכל רגע, בכל זמן, בכל שעה ובכל דקה אני מתייצב ואתה רק תדאג להיות בריא ושלם ושמח ואני אדאג לשאר. ביום שלך נברך את עם ישראל שיהיה שקט שהחיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום, החטופים יחזרו. אוהב אותך חיים של אבא".


(מתוך חשבון האינסטגרם של אייל גולן)
לאחר מכן שיתף הזמר אייל גולן סטורי ממשחק הקלאסיקו של ריאל מדריד מול ברצלונה, לשם הוא לקח את בנו כמתנת יום הולדת. 
מוקדם יותר מגישת קשת 12 והדוגמנית הוותיקה, אילנית לוי חגגה יום מאושר כשהיא מברכת ליום ההולדת ה-21 את בנה ליאם גולן, בנה מנישואיה הראשונים לזמר אייל גולן. לוי הקדישה מילים מרגשות שנכנסות אל הלב וכתבה עד כמה היום הזה מרגש עבורה.
לוי כתבה: "ליאם שלי בכורי, אהבתי הראשונה והנצחית, אתה בן 21 היום!!!! אתה קולט? כי אני לא. לא מעכלת שעברו 21 שנה מאז הענקת לי את התואר הכי מדהים טהור ויפה בעולם הזה, אמא! אמא שלך! גיל 21 עבורי הוא גיל מרגש ומיוחד. הגיל בו הייתי אני, שהבאתי אותך לעולם, תינוקת עם תינוק. לא ידעתי המון לא עליי ולא על העולם אבל ידעתי דבר אחד. אתה לא הדבר החשוב בחיי, אתה החיים עצמם. אני ואתה נלך למסע הזה יד ביד".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שילך להלחם
    דנה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיסכן מה הוא נכה?
    סגור
  • 3.
    השם ירחם (ל"ת)
    אני 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מזל טוב
    אילן 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה עם השרות בצהל?
    סגור
  • 1.
    ליאם גולן
    מלינה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה הורים מדהימים יש לליאם. מזל טוב!!!
    סגור