בארץ

לפיד חושף מדוע ואיפה היה בזמן שנעדר מטקסי הזיכרון

יאיר לפיד מסביר מדוע בחר שלא להגיע לטקסי הזיכרון הממלכתיים, ואיפה כן בחר להיות  "במקום עוד טקס של מירי רגב שנועד לפאר את נתניהו". אך גם לטקסים קודמים סרב להגיע
דורון בלוך |  1
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בחשבון ה-X שלו לשאלת  היעדרותו הבולטת מטקסי הזיכרון הממלכתיים שהתקיימו היום (ראשון), בבוקר בטקס לחללי כוחות הבטחון בהר הרצל, ולאחר מכן בטקס לנפגעי פעולות האיבה. 
בדבריו, הסביר לפיד את הסיבה בגינה החליט להיעדר, ותקף "במקום עוד טקס של מירי רגב שנועד לפאר את נתניהו, העדפתי לבקר בתל השומר בן של חבר שנפצע קשה בלבנון. היו לנו השנה מספיק טקסים, עדיף שהממשלה תקים ועדת חקירה ממלכתית על אסון השבעה באוקטובר".
עוד, תקף לפיד את השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע פיגוע הדריסה הקשה הבוקר בגלילות, בו נהג משאית פגע בעוצמה בתחנת אוטובוס עמוסה, ורצח אדם ופצע עשרות. "אינתיפאדת בן גביר נמשכת. עוד פיגוע ועוד פיגוע במשמרת של השר לכשלון לאומי" התבטא לפיד בחריפות וטען על כך "הגיע הזמן להחזיר את הבטחון לרחובות, הגיע הזמן לעשות פה סדר, הגיע הזמן שיהיה כאן בעל בית".
כזכור, בחודש אוגוסט יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד הודיע כי לא ישתתף בטקס לציון השבעה באוקטובר עליו אמונה מירי רגב. אלא שעל פי הדיווחים הטקס מתקיים ללא קהל כלל. זאת לאחר שבשנה שעברה אמר על טקס יום הזכרון "השכול הוא המקום שאסור לתת לוויכוח הפנימי להיכנס אליו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה עסוק בלשבת על הזין של מקרון (ל"ת)
    'הכ 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור