בארץ

מהומה בטקס: משפחות שכולות התפרצו לנאום נתניהו

משפחות שכולות התפרצו לעבר נתניהו בעת נאומו בטקס הזיכרון וצעקו "תתבייש. הביתה". בתגובה נתניהו עצר את נאומו עד להשבת הטקס
דורון בלוך |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
במהלך נאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך טקס הזיכרון הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה בטבח השבעה באוקטובר, התפרצו לנאומו בצעקות משפחות הנפגעים. בתגובה, עצר נתניהו את נאומו עד להשבת הסדר במקום.
בעת נאומו, צעקו לעבר נתניהו משפחות אשר היו בקהל קריאות 'בושה' 'הביתה' ו'תתבייש לך', וכן קריאות כנגד הממשלה, בין היתר 'הממשלה שמה ז** עלינו', וכן קריאה להתפטרות. בקהל נוצרה מהומה בעקבות משפחות אשר התנגדו למחאה שקמה, וקראו מצידם לעבר המוחים כי הינם מביישים אותם ואת הטקס, וקראו להם לחדול.
בעקבות כך, נתניהו הפסיק את נאומו, והמתין בשקט ללא תגובה מצידו למתרחש. זאת עד להגעת הסדרנים שהשיבו את השקט לטקס, ולאחר מכן המשיך נתניהו את נאומו.
אירוע הזיכרון שהתרחש מוקדם יותר הבוקר, בטקס הזיכרון לחללי כוחות הבטחון, עורר ביקורת על השרה מירי רגב, שהחליטה לקיים את טקס הזיכרון הממלכתי בחודש שעבר ללא קהל והמשפחות, זאת לאחר שהטקס הבוקר התקיים ללא מחאה ומהומה כאשר היה בהשתתפות קהל. אך הטקס השני בצהריים, גם הוא בהשתתפות המשפחות בקהל, רשם כי הדבר אכן מעורר מהומה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא משפחות שכולות
    מיכה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אלו מוסתי כוח קפלן שמבזים טקס זה .
    סגור
  • 1.
    טקס
    יוסי 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראשית הביתה: הרצי, מפקד הפיקוד, ראש השב"כ, ראש אמ"ן, מפקד האוגדה, גלנט. תתביישו אתם בחוסר ההוגנות. הצבא אפילו לא טרח להעיר את ראש הממשלה שהיה ממודר, כהרגלם בקודש. צבא שיש לו מדינה
    סגור