בארץ

בן גביר והמפכ''ל בזירת הפיגוע בגלילות: ״נחקר כפיגוע וכך צריך"

השר בן גביר והמפכ''ל דני לוי הגיעו לזירת אירוע הדריסה בגלילות, שם אמר השר בן גביר "מגבה את השוטרים והאזרחים גיבוי מוחלט. טוב שירו". ופנה מהמקום בדרישה לרה''מ נתניהו
דורון בלוך |  1
פיגוע דריסה ליד גלילות (צילום פלאש 90/ איתי רון)
לאחר הפיגוע הקשה בתחנת אוטובוס בסמוך למחלף גלילות בו נהג משאית כבדה פגע בתחנת אוטובוס העמוסה בעשרות אנשים, ובכך פצע עשרות, בהם פצועים קשה ואנוש, מפכ''ל המשטרה דני לוי וכן השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיעו לזירת האירוע.
בדבריו במקום, אמר השר בן גביר ״האירוע הזה נחקר כפיגוע וכך צריך להיחקר. אני נותן גיבוי מלא לשוטרים, לאזרחים שנטרלו את אותו אדם שהוא מפגע. אני אומר דבר מאוד מאוד פשוט, בדיוק בשביל זה חילקנו נשקים, בדיוק בשביל זה שיננו את המדיניות, והמדיניות מאוד ברורה - רכב או משאית שמאיצה באזור שבו יש חיילים או אזרחים, שוטרים או אזרחים שרואים את זה, אני מגבה אותם גיבוי מוחלט. טוב שירו". 
בדבריו פנה לרה''מ נתניהו "אני אומר דבר אחד נוסף, ביום שלישי אנחנו מעלים את חוק גירוש משפחות מחבלים, אני מצפה מראש הממשלה, בנימין נתניהו לתמוך בחוק הזה, עם כל חברי הליכוד כדי להעביר את החוק הזה״.
 
השר בן גביר במקום האירוע.    קרדיט: דוברות
כמו כן, גם מפכ''ל המשטרה דני לוי הגיע לזירת המקום, זאת בעת שהיה אמור להיות נוכח בטקס הזיכרון לחללי המלחמה בהר הרצל בירושלים. אך במקום כך בחר להגיע לגלילות לעמוד על פרטי התנהלות הטיפול באירוע.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן גביר טוב בלנתח מה שנגמר.... (ל"ת)
    מרקו 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור