בארץ

"חשובה כמכת פתיחה": בן גביר וח''כים דורשים המשך תקיפה באיראן

לאחר התקיפה באיראן, בישראל עולה גם הדרישה להמשך תקיפות. השר בן גביר: ""התקיפה באיראן חשובה כמכת פתיחה". ח''כ פורר: "נצל את ההזדמנות ולהחזיר את הכלכלה ותכנית הגרעין האירנית שנים אחורה"
דורון בלוך |  1
בן גביר, עודד פורר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
לאחר התקיפה שביצע חיל האוויר באיראן, בה הפציצו והשמיד מטרות אסטרטגיות על אדמת איראן, בישראל עולים קולות שהתאכזבו מהתקיפה 'המדודה', ודורשים המשך תקיפות על מנת לפגוע באיראן ולהחלישה באופן ממשי יותר.
על התקיפה אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר "התקיפה באיראן חשובה כמכת פתיחה לפגיעה בנכסים האסטרטגיים של איראן, וזה חייב להיות השלב הבא. זו עמדתי ואמשיך להציג אותה בפורומים הרלוונטיים. יש לנו חובה היסטורית להסיר את האיום האיראני להשמיד את ישראל". הפעולה, אושרה טלפונית על ידי שרי הקבינט, שכזכור בן גביר אינו ונמנה על שרי הקבינט, אלא רק כחבר בפורום התייעצויות.

מהאופוזיציה, ח''כ עודד פורר (ישראל ביתנו) התבטא על התקיפה, ותקף את הממשלה על כך "הלילה חזרנו לקונספציית השישה באוקטובר. מהתגובה הישראלית לתקיפות האירניות ניתן להבין שלישראל יש יכולות צבאיות מרשימות, אבל פחד מקבלת החלטות קשות".
על כך פירט ח''כ פורר "במקום לנצל את ההזדמנות ולהחזיר את הכלכלה ותכנית הגרעין האירנית שנים אחורה, באופן שאחרי כן אף אחד לא היה מתעסק איתנו, בחרה ממשלת הקונספציה בפעולת ראווה, שרק תפגין יכולות ותאפשר לסגור את האירוע. כך, האירנים יוכלו להמשיך לרוץ לפצצה הגרעינית ולחמש את השלוחים שלהם וישראל תוכל לספר שהיא הגיבה. בדיוק בהתאם לקונספציית השישה באוקטובר - קונים שקט לטווח הקצר ומקריבים את בטחון ישראל בטווח הארוך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן גביר וסמרקטש סמוטריץ תטיסו אתם את המטוסים
    ישראלי 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נבלות מוצצי הכסף מהמדינה ומחריבי המדינה לכו לצבא ,משתמטים
    סגור