בארץ

לפיד הודיע כי לא ישתתף בטקס, שאליו לא הוזמן

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד הודיע כי לא ישתתף בטקס לציון השבעה באוקטובר עליו אמונה מירי רגב. אלא שעל פי הדיווחים הטקס מתקיים ללא קהל כלל. זאת לאחר שבשנה שעברה אמר על טקס יום הזכרון "השכול הוא המקום שאסור לתת לוויכוח הפנימי להיכנס אליו"
דורון בלוך |  2
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד פרסם אמש (שני) כי לא יטול חלק בטקס הרשמי של המדינה לזכר אירועי השבעה באוקטובר. הטקס, עליו אמונה שרת התחבורה מירי רגב, שאחראית גם על טקסי הדלקת המשואות, קיבל כבר ביקורת רבה הן על עצן קיומו, והן על כך שהשרה רגב, שהינה חלק מהממשלה האחראית על האסון, אחראית על הטקס.
בדברים שפרסם חה''כ לפיד בחשבון ה-X שלו, כתב "לא אשתתף בטקס לציון השבעה באוקטובר של מירי רגב. אהיה עם משפחות נרצחי בארי ושדרות וניר עוז. הממשלה הזו אינה לגיטימית ואינה ראויה לזכרם" והוסיף בביקורת "הטקס היחיד שממשלת נתניהו והקיצונים יכולה וצריכה לעשות זו התפטרות והודעה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית".
אלא שעל פי בדיווחים, נכון לרגע זה השרה רגב מתכננת לקיים את הטקס ללא קהל, בדומה למתכונת טקס הדלקת המשואות האחרון שהתקיים באופן מצולם בלבד וללא קהל. וכן השרה רגב טרם פרסמה את רשימת האנשים שיטלו חלק בטקס עצמו. כך שהצהרתו של לפיד על כך שאינו יגיע לטקס, למרות שלא פורסמה כלל הזמנה המופנית אליו, בהחלט תמוהה.
כמו כן, גם בשנה שעברה, החרים לפיד את טקס הדלקת המשואות עליו היית האמונה גם אז השרה מירי רגב, ואליו כן הוזמן על ידה, זאת תחת הטענה כי ''אינו משתתף בשידורי תעמולה ממשלתיים'', אך פרסם הבהרה כי כן ישתתף בטקס בבית העלמין הצבאי, וזאת מהסיבה כי  "השכול הוא המקום שאסור לתת לוויכוח הפנימי להיכנס אליו. אנחנו נהיה עצובים יחד, רק נשמח לחוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמר מי שמינה את רמטכ״ל המחדל, וחתם על הסכם עם לבנון (ל"ת)
    בדיחה מהלכת 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמו שנאמר, חמור... (ל"ת)
    כרגיל 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור