בארץ

נתניהו ביקש: עבודות איטום במעון הפרטי בקיסריה - במאות אלפי שקלים

היועצת המשפטית לממשלה טענה כי נתניהו הגיש בקשה לביצוע עבודות איטום שעלותן המוערכת היא 600 אלף שקל. לדבריה, לא מדובר בתיקון נקודתי. מהלשכה נמסר: "טרם נקבע מתווה פעולה במקרה זה"
מערכת ice |  3
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ RAMI SHLLUSH/POOL)
האם המדינה תממן עבודות איטום במעון הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה? ראש הממשלה ורעייתו הגישו בקשה מהמדינה למימון של העבודות, שצפויות לעלות כ-600 שקל. היועצת הממשלתית לממשלה הגישה התנגדות וטענה כי מדובר בפעולות שמשביחות את הנכס ולא מטפלות בבעיה נקודתית. 
יש דחיפות מסוימת, מצד המבקשים, לבצע את העבודות במהרה, לפני שיתחילו הגשמים ועל מנת למנוע נזילות במעונם הפרטי. כזכור, המדינה ממנת עבור ראש הממשלה ומשפחתו גם מעון רשמי בירושלים. בתגובה לפרסום N12 היום (שני) התקבלה תגובה ממשרד ראש הממשלה, על-פיה מדובר בעבודת תחזוקה נדרשות לטיפול ברטיבות ונזילות. 
"אוצר המדינה נושא בכל ההוצאות הנדרשות במעונות ראש הממשלה לתפעול ולתחזוקה שאינה השבחה. לאחרונה, התקשר המשרד עם יועץ לקבלת חוות דעת בנוגע לנזילות ורטיבות במעון בקיסריה. טרם נקבע מתווה פעולה בעניין זה". בחודש יוני האחרון נחשפו הוצאות מעון ראש הממשלה מכספי האוצר.
על-פי הנתונים שנחשפו שני הבתים של ראש הממשלה עולים למשלמי המיסים 1.9 מיליון שקלים בשנה. רוב ההוצאות היו עבור המעון בקיסריה. עלויות האחזקה של הבריכה במעון בקיסריה עמדו על 22 אלף שקל בשנת 2023.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני מתרגש כמו שהתרגשתם על ההוצאות לבית משפחת בנט
    דניאל 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור אני לא מתרגש
    סגור
  • 2.
    בקיצור, לניצול אין סוף, לכאורה.
    אורח 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחילו לשלם מכיסכם את הוצאות הבית. בשביל מה אתם מקבלים משכורת מהמדינה? חוצפה, כבר אמרנו.
    סגור
  • 1.
    מימון במעון קיסריה
    טוקגאוז ישראל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה נשרפת כ 80000 מפונים מבתיהם המדינה מפסיקה לממן מגורים חלופיים עבורם וראש הממשלה "הדלפון" דואג לקבל מימון מהציבור כי דולף לו הגג כביכול !
    סגור