עסקי ספורט

טרגדיה בעולם כדורגל: חברו לקבוצה של הכוכב הישראלי מת בגיל 25

שוער קבוצת פילדלפיה יוניון, בה גם תאי בריבו משחק, הולדן טרנט בן ה-25 הלך לעולמו: "מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחתו, לארוסתו ולחבריו. מתוך כבוד לידידיו ובני משפחתו של הולדן, לא יינתנו הצהרות נוספות בשלב זה, ואנו מבקשים לכבד את פרטיותם בתקופת האבל"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
ליגת ה-MLS יוצאת הבוקר (ראשון) בבשורה קשה וכואבת מאוד. שוער פילדפיה יוניון האמריקאית נמצא ללא רוח חיים והוא רק בן 25. עד כה טרם נחשפה סיבת המוות של חברו לקבוצה של תאי בריבו, שחקן נבחרת ישראל, אך במועדון הביעו הלם לנוכח הטרגדיה.
המועדון מפנסילבניה מסר: "אנו בהלם מהאובדן השובר של הולדן טרנט. למרות שהיה שחקן נהדר ומתחרה עז, מעל לכל הוא היה בן מסור, אח, חבר ובן זוג שהשפיע לטובה על כל הסובבים אותו. הוא גילם את המשמעות האמיתית של נחישות, מסירות והתמדה, ונתגעגע אליו מאוד”.

עוד מסרו מטעם הקבוצה: “אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחתו, לארוסתו ולחבריו. מתוך כבוד לידידיו ובני משפחתו של הולדן, לא יינתנו הצהרות נוספות בשלב זה, ואנו מבקשים לכבד את פרטיותם בתקופת האבל".
קצת לגבי הקריירה הקצרה שלו, הולדן בן ה-25 אמנם טרם שיחק באופן רשמי ב-MLS, על אף שנמנה על סגל פילדלפיה. גם בריבו נפרד מחברו בסטורי כואב במיוחד שהעלה לאחר שהקבוצה בישרה לשחקנים על כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה