עסקי ספורט

הלם במגרש הכדורגל: השוטר ירה כדור גומי בשוער הקבוצה

במהלך משחק כדורגל בליגה השנייה של מחוז גויאס בברזיל, במשחק בין סנטרו אואסטה לגרמיו אנאפוליס - התלהטו הרוחות. שוטר שהגיע למקום ירה במפתיע גומי בשוער של אחת הקבוצות, מה שעורר הדים ברשתות החברתיות וקומם על המשטרה את הקבוצה: "מתקשים להאמין לאירוע המצער, המגוחך והמרתיע"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
הלילה (בין רביעי לחמישי) במהלך משחק כדורגל בברזיל, במסגרת הליגה השנייה של מחוז גויאס, סנטרו אואסטה שיחקה מול גרמיו אנאפוליס. עד מהרה, התלהטו העניינים, ובמהלך המשחק פרצה תגרה בין הצדדים. אלא שבמהלך הניסיון להרגיע את הרוחות, באו שוטרים אל המגרש ואחד עשה משהו שאינו שגרתי במיוחד. 
על פי הדיווח בערוץ הספורט, אחד השוטרים ירה במפתיע גומי מטווח קרוב בשוער של גרמיו אנאפוליס, ראמון סוזה. זה היה די מבהיל. השוטר נצפה בתיעודים שהופצו כמובן ברשתות החברתיות, רץ מהאזור ובהמשך גם קיבל טיפול לאחר שדימם ברגלו בשל הירי. הקבוצה כמובן התייחסה לאירוע כאירוע פלילי ודרשה להעניש את השוטר.
"גרמיו אנאפוליס מתקשה להאמין לאירוע המצער, המגוחך והמרתיע שהתרחש במשחק הלילה", צוטטו גורמים ביחס לפרשה בפרסום של ערוץ הספורט ב-N12. "אחרי המשחק שוטר ירה על השוער שלנו במעשה פלילי ונוראי שנעשה על ידי מי שאמור להגן על אנשינו". 
גמר יורו 2024 צפוי להתקיים בערב יום ראשון הקרוב (22:00, ספורט 1 וכאן 11) באצטדיון האולימפי בברלין, כשספרד ואנגליה ייפגשו לקרב על הגביע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה