שיווק ופרסום

בשורה לחובבי הכדורגל: האם גם אתם תכנסו בחינם לאירועי האולימפיאדה?

תוכלו להגיע לטקס הפתיחה בחינם אם זכיתם בהגרלת הכרטיסים עם הגבלה של 326,000 מקומות. הזוכים יעמדו על הרציפים הגבוהים בששת הקילומטרים של המסלול לאורך הסיין ב-26 ביולי ויסקרו את משטי הנבחרות
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
מהתצפית של טקס הפתיחה, דרך ליווי הישראלים במרתון ועד לאירועי הגלישה והשחייה לא השגתם כרטיסים לאירועים? באופן הבא תוכלו ליהנות מחגיגת הספורט הכי לוהטת במחיר נמוך או אפילו ללא עלות.
המשחקים האולימפיים בפריז מתקרבים בצעדי ענק ומספר שיא של 10 מיליון כרטיסים הוצאו לאירועים השונים. תיירים הוציאו מאות ולפעמים גם אלפי אירו כדי לחזות מקרוב באירוע הספורט הגדול בתבל, בטח לאחר המשחקים בטוקיו שהיו נטולי צופים בגלל הקורונה.
אם אתם אלה חסרי המזל שלא שמתם ידכם על אחד הכרטיסים, מתברר כי בלא מעט אירועי ספורט אפשר לצפות בחינם. אחת התחרויות שבה גם תוכלו לעודד את הספורטאים הישראלים היא כמובן המרתון המתפרס לאורך 42.195 קילומטרים. הריצות לגברים (10 באוגוסט) ולנשים (11 באוגוסט) יהיו האירועים הנגישים ביותר של האולימפיאדה.
הצופים יוכלו לחזות ברצים החל מהזינוק בבניין העירייה בהוטל דה ויל, שבהמשך יעבור ברחוב דה ריבולי, מול בית האופרה גרנייה או על גדות הסיין. הפלוטון יעבור גם מול ארמון ורסאי. עבור ההגעה לקו הסיום בסמוך לאינווליד, תצטרכו כרטיס בעלות של 24 עד 40 אירו.
בתחרות נגד השעון ברכיבת אופנים לגברים ולנשים (27 ביולי), הזינוק באינווליד יעלה לכם 24 אירו בלבד, וכך גם ההגעה על גשר אלכסנדר השלישי, אך לאורך כל המסלול תוכלו לעודד את הספורטאים בדיוק כפי שיקרה גם במרוצי הכביש.
בטריאתלון, עבור היציאה המתוכננת על גשר אלכסנדר השלישי, תצטרכו לשלם 24 אירו או 40 אירו. אך סביבת המסלול תהיה נגישה ללא תשלום. הגברים שוחים, רוכבים ורצים ב-30 ביולי, הנשים ב-31, והאירוע המעורב מתוכנן ל-5 באוגוסט.
שחייה במים פתוחים תתקיים ב-8 באוגוסט לנשים וב-9 באוגוסט לגברים. גם כאן הזינוק מגשר אלכסנדר השלישי יהיה בתשלום (24 ​​אירו ו-40 אירו) אך האזור סביב המסלול של 10 ק"מ בסיין יהיה בחינם, ושם תוכלו לעודד את מתן רודיטי.
מה עם טקס הפתיחה? חינם, אך בתנאי שזכיתם בהגרלת הכרטיסים שהיו זמינים בשלב החדש של מכירת הכרטיסים ב-11 במאי עם הגבלה של 326,000 מקומות. תוכלו לעמוד על הרציפים הגבוהים בששת הקילומטרים של המסלול לאורך הסיין ב-26 ביולי כדי לראות את סירות המשלחות הלאומיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה