עסקי ספורט

מסי מרוויח 20.4 מיליון דולר: זה הכוכב הישראלי שגם מככב בשכר

למרות הפער העצום ממסי, ליאל עבדה נחשב לשחקן מוערך מאוד בליגה האמריקאית, כאשר הוא נמצא בין 30 השחקנים המשתכרים ביותר ב-MLS עם 2.45 מיליון דולר לעונה. יתרה מכך, הישראלי הוא המשתכר הבכיר בקבוצתו שארלוט, כשהוא אחראי על 15.8% מתקציב השכר הכולל של הקבוצה
מערכת ice | 
ליאל עבדה (צילום אינסטגרם/ ליאל עבדה)
נתוני השכר החדשים שפורסמו ב-MLS חושפים פערים מרתקים בין הכוכב הישראלי ליאל עבדה לבין האגדה העולמית ליאו מסי. בעוד עבדה מרוויח 2.45 מיליון דולר לעונה, מסי מככב בראש טבלת השכר עם 20.4 מיליון דולר - פי שמונה יותר מהישראלי המבטיח.
למרות הפער העצום ממסי, עבדה נחשב לשחקן מוערך מאוד בליגה האמריקאית, כאשר הוא נמצא בין 30 השחקנים המשתכרים ביותר ב-MLS. יתרה מכך, הישראלי הוא המשתכר הבכיר בקבוצתו שארלוט, כשהוא אחראי על 15.8% מתקציב השכר הכולל של הקבוצה, ומרוויח אפילו יותר מהכוכב העולמי לואיס סוארס.

מסי, לעומת זאת, נהנה מחוזה חסר תקדים שהופך אותו לא רק לשחקן המשתכר ביותר בליגה, אלא גם לתופעה כלכלית יוצאת דופן - שכרו גבוה מתקציבי שכר של סגלים שלמים בליגה. הכוכב הארגנטינאי נהנה גם מהכנסות נוספות מחברות ענק כמו אפל ואדידס, ואף יוכל לרכוש חלק מהבעלות על אינטר מיאמי לאחר פרישתו.
השפעתו של מסי על אינטר מיאמי ניכרת גם בתקציב הקבוצה הכולל, העומד על כ-41.7 מיליון דולר - הגבוה בליגה. חברו לקבוצה, סרחיו בוסקטס, מדורג שני בטבלת השכר עם כ-8.8 מיליון דולר לעונה, סכום שגם הוא גבוה משמעותית משכרו של עבדה.
להשלמת התמונה הכלכלית בליגה, מעניין להשוות את שכרם של השניים לשחקנים אחרים כמו תאי באריבו, חלוצה של פילדלפיה יוניון, המרוויח כ-750 אלף דולר בלבד לעונה. נתון זה ממחיש את מעמדו המרשים של עבדה בליגה, למרות הפער העצום מהמשכורת חסרת התקדים של מסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה