עסקי ספורט

ליאו מסי יקבל את מלוא החוב: כך ברצלונה תעבור מהפסדי עתק לרווח

אחרי שברצלונה חתמה על חוזה ענק מול נייקי, מועדון הפאר עומד לעבור מהפסד של 91 מיליון אירו בשנה לרווח של 5 מיליון אירו בשנה, כחלק מהתוכנית הכלכלית במסגרתה חסכה בעלויות שחקנים, החזירה חובות לכוכבי עבר, בהם כמובן ליאו מסי ועוד
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום shutterstock)
אחרי שברצלונה חתמה על חוזה ענק מול נייקי, בספרד מדווחים כי מועדון הפאר, שנכנס לתוכנית כלכלית משמעותית בשנים האחרונות, יעבור בשנה הבאה מהפסדים גדולים לרווח, כאשר בצל נמצא החוב לליאו מסי.
למעשה, ליאו מסי עזב את הקבוצה אחרי שזו התקשתה לשלם את השכר שלו, והוא הסכים למרוח את השכר שהובטח לו כחלק מחוזה ארוך טווח שחתם על פני מספר שנים. כעת נודע כי ברצלונה תחזיר למסי את מלוא החוב שלו, והתכונית הכלכלית שלה תסתיים כעת, אחרי שסוף סוף תעבור מהפסד לרווח.
על פי הדיווחים ב"אס" הספרדי, הקבוצה למעשה תעבור מהפסד 91 מיליון אירו בשנה שעברה, לרווח של 6 מיליון אירו בשנה הבאה - עלייה של 96 מיליון אירו ברווחים. התקציב בשנה הבאה של ברצלונה חוזה הכנסות של 893 מיליון יורו והוצאות של 873 מיליון. ה
עלייה משתייכת ברובה לקשרים מסחריים של הקבוצה, כמו גם להסדר חובות מול מספר שחקני עבר, בהם מלבד מסי גם:  פרנקי דה יונג, מארק אנדרה טר שטגן, ג'רארד פיקה, קלמן לנגלה, סרג'יו בוסקסט ואלבה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה