עסקי ספורט

ליאו מסי במחווה מרגשת לכוכב הישראלי: צפו ברגע ששבר את הרשת

ליאו מסי, כוכב הכדורגל אולי הגדול ביותר בהיסטוריה שמשחק כיום באינטל מיאמי מה-MLS, שיחק הלילה מול ליאל עבדה וערך מחווה מרגשת לכוכב הישראלי אחרי שהשניים החליפו חולצות והתחבקו בסיום. צפו ברגע המרגש
מערכת ice | 
ליאו מסי וליאל עבדה (צילום צילום מסך מתוך אינסטגרם @charlottefc)
ליאו מסי, כוכב הכדורגל אולי הגדול ביותר בהיסטוריה, משחק בשנה האחרונה בקבוצת אינטר מיאמי מה-MLS, בבעלותו של כוכב העבר דיוויד בקהאם, שם הוא עושה חיל, ומטריף את התקשורת והמעריצים המקומיים.
אבל לא רק אותם - ה-MLS, ליגה שלא רוויה בכוכבים, קיבלה לידה אתה כוכב הגדול ביותר בהיסטוריה, וגם השחקנים שם ממש לא נותרים אדישים נוכח העובדה שיוצא להם לשחק עם או נגד הפרעוש, כשלרובם ככולם מדובר בהזדמנות היסטורית של ממש שלא תחזור עוד.
אחד מהם הוא ליאל עבדה, כוכב הכדורגל הישראלי שמשחק בקבוצת שארלוט. הלילה (בין שבת לראשון) השניים נפגשו במסגרת הליגה המקומית, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1, בו קבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל דווקא הובילה, אך מי אם לא ליאו מסי כבש וקבע חלוקת נקודות בסיום.
אבל הרגע המרגש ביותר במשחק, לפחות עבורנו, התרחש בכלל בסיומו, זאת לאחר שליאל עבדה ניגש למסי, והשניים החליפו חולצות, והתחבקו לעיניי המצלמות, באקט של כבוד שמקובל מאוד בעולם הכדורגל, מה שגם הטריף את הרשתות החברתיות בישראל. מי שעוד העלה את הרגע המרגש לרשתות החברתיות היא קבוצתו של הישראלי, שארלוט, שכתבה ברקע הפוסט: "כבוד בין מתחרים". צפו ברגע המרגש:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה