עסקי ספורט

ליאו מסי במחווה לישראל? התיעוד שמשגע את הרשת נחשף

ליאו מסי חזר אחרי שלושה חודשים מחוץ למגרשים כמו שרק הוא יודע עם צמד שערים ובישול בניצחון של אינטר מיאמי 1:3 על פילדלפיה של הישראלי תאי בריבו. אלא שאת מירב תשומת הלב של הישראלים משך הסמל על חולצתו, שדומה באופן מדויק לסמל לשחרור החטופים. אז האם מדובר במחווה מרגשת לישראל?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום טוויטר @MLS)
ליאו מסי, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל העולמי, חזר בסוף השבוע למגרשים בליגת ה-MLS במדי קבוצתו אינטר מיאמי אחרי הפציעה שעבר, בעקבותיה נעדר כשלושה חודשים מהמגרשים, וכיכב עם צמד תוך 4 דקות ובישול לחברו הטוב לואיס סוארס בניצחון של קבוצתו 1:3 על פילדלפיה, הקבוצה בה מככב החלוץ הישראלי תאי בריבו.
אלא שאת תשומת לבם של הישראלים תפס בכלל דבר אחר. שחקני שתי הקבוצות עלו עם סמל של סרט צהוב על המדים, סמל שמזכיר באופן מדויק את סמל המאבק לשחרור החטופים משבי החמאס.
ישראלים רבים תהו מה פשר הדבר והאם מדובר במחווה לחטופים הישראלים. כך גם פעיל ההסברה יוסף חדאד, שהעלה ציוץ לחשבון האינסטגרם שלו עם התמונה של ליאו מסי מהמשחק וכתב ברקע: "תראו את החולצה של מסי באינטר מיאמי... מישהו יודע מה המשמעות של הסרט הצהוב מבחינתם?".
 
אז כן, יש לנו תשובות עבורכם - ולא מדובר במה שכולנו חשבנו. מדובר בסמל של חודש המודעות בסרטן אצל ילדים, ולא במחווה מרגשת לחטופים הישראלים, כפי שחלק גדול מהישראלים שצפו במשחק חשבו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה