עסקי ספורט

ליאו מסי מוותר על שכר של מיליארד אירו לעונה: הצעת העתק נחשפת

קבוצת אל הילאל הסעודית ניסתה להנחית את ליאו מסי רצלה, והציעה לו שכר מטורף של יותר ממיליארד אירו לעונה, אך הפרעוש, שחשש שמשפחתו תתקשה להתאקלם בסעודיה, החליט לעבור לאינטל מיאמי האמריקאית בשכר נמוך בפי חמישה מההצעה שקיבל
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי היה קרוב לחתימה בערב הסעודית, שם חתם גם יריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שהביא לנהירה עצומה של כוכבי כדורגל רבים מאירופה שכבשו את המדינה. אלא שמסי לא היה מעוניין לעבור לסעודיה, ובמקום זה חתם בקבוצת אינטר מיאמי מליגת ה-MLS האמריקאית.
כעת, בארגנטינה חושפים את הצעת העתק המפתה שקיבל ליאו מסי. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, קבוצת אל הילאל הסעודית, שהייתה מעוניינת מאוד בשרותיו של הפרעוש, הציע לו לא פחות משכר מטורף של מיליארד אירו לעונה, אך מסי סירב בנימוס והעדיף לחתום בארצות הברית תמורת שכר צנוע בהרבה של כ-200 מיליון דולר בעונה.
ההצעה לה מסי סירב, שנחשפה כעת בארגנטינה, מתחלקת כך: 83 מיליון יורו לחודש, 21 מיליון לשבוע, 2.7 מיליון ליום, 115,740 לשעה, 1,930 לדקה ו-35 לשנייה. אם מסי היה מסכים בסופו של דבר להצעה, הוא היה הופך לכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה.
סופו של דבר, הפרעוש כאמור העדיף לעבור ליבשת אמריקה, שם משפחתו והוא מסתדרים היטב, וסירב לעבור לערב הסעודים למרות ההצעה חסרת התקדים, גם בגלל החששות של משפחתו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה