קריפטו

ליאו מסי משגע את עולם הקריפטו: המטבע שזינק ביותר מ-350% בשעתיים

ליאו מסי הוא אמנם אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, אך ההשפעה שלו מחוץ למגרש לא פחות גדולה. מי שיכולים להעיד על כך מקרוב הם רשת הבלוקצ'יין של מטבע הקריפטו סולנה, ששיתוף אחד של הכוכב באינסטגרם הזניק להם את המטבע בקיצוניות
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי הוא אחד הכוכבים הגדולים בהיסטוריה של משחק הכדורגל, ויש שיגידו הגדול ביותר שבהם. אחרי שזכה עם ארגנטינה לאחרונה במונדיאל היסטורי, כוכב העל בדרך לזכות גם בקופה אמריקה, אחרי שהבקיע שער בניצחון של נבחרתו 0:2 על קנדה כל הדרך לגמר הגדול שם תפגוש האלביסטה את המנצחת בין קולומביה לאורוגוואי.
אבל גם כל דבר שמסי נוגע בו מחוץ למגרש הכדורגל, הופך לזהב של ממש. כך קרה גם עם השיתוף הקטן של ליאור מסי ברשתות החברתיות, ששיגע את עולם הקריפטו וגרם לטירוף של ממש בקרב אחד מהמטבעות.
למעשה, מסי שיתף בחשבון האינסטגרם שלו שמונה כ-504 מיליון עוקבים, תמונה שלו עם רקע של "מם" של WATER, שמבוסס למעשה על רשת הבלוקצ'יין של המטבע סולנה, אחד המטבעות החזקים ביותר בשוק הקריפטו נכון להיום. מסי גם הוסיף קישור לעמוד האינסטגרם של אותו פרויקט מדובר, והשיתוף הקטן של מסי חולל סערה גדולה בעולם הקריפטו.
למעשה, בזכות השיתוף הזה, השווי של המטבע זינק בצורה מטורפת ב-356% בשעתיים בלבד, כאשר מחירו נסחר ב-0.00146 דולר, אחרי ששעתיים לפני כן בלבד הוא נסחר סביב מחיר של 0.00032 דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה