TOP 5

רונאלדו או מסי? הפתעת ענק ברשימת חמשת הספורטאים המרוויחים בעולם

רונאלדו עבר לסעודיה, מסי עבר לארצות הברית, שניהם בעקבות הכסף הגדול, אך דווקא הספורטאי המרוויח ביותר בעולם עם שכר מטורף של 300 מיליון דולר בשנה מגיע ממקום מפתיע במיוחד - הגולף. אז מי הם חמשת הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם נכון להיום?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
כריסטיאנו רונאלדו אמנם עבר לכסף הגדול של הליגה הסעודית בכדורגל, כמו גם ליאו מסי שעבר לליגת ה-MLS האמריקאית, אך תאמינו או לא, הספורטאי המרוויח ביותר בעולם בכלל לא מגיע מענף הכדורגל, ויש מצב טוב שרובכם כלל לא מכירים אותו.
ב"ישראל היום" בדקו את רשימת הספורטאים המרוויחים בעולם נכון להיום, ואלה הם חמשת הספורטאים במרוויחים ביותר בעולם. אז מי שבכלל מדורג במקום הראשון הוא שחקן הגולף הספרדי ג'ון רם, שהפך לספורטאי המרוויח ביותר בעולם אחרי שאיך לא, החליט לעבור לליגה הסעודית, שם הוא מרוויח סכום מטורף של 300 מיליון דולר לעונה.
הרחק אחריו ממוקם ליאו מסי, שמרוויח בקבוצת מיאמי שנמצאת בבעלותו של כוכב העבר דיוויד בקהאם 130 מיליון אירו לעונה. מיד אחרי מסי ממוקם יריבו הגדול במונדיאל החולף בקטאר, קיליאן אמבפה, שמחזיק בשכר של 120 מיליון אירו אותו הוא מרוויח מקבוצתו פריז סן ז'רמן. מי שסוגר את החמישייה הפותחת שמחזיק בשכר של 120 מיליון אירו אותו הוא מרוויח מקבוצתו פריז סן ז'רמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה