ויראלי

מגישת רשת 13 חוזרת בתשובה? "רגע לפני יום כיפור"

מגישת הטלוויזיה המוכרת בערוץ 13 מפרסמת כי היא מתקרבת אל היהדות, במיוחד בתקופה של החגים לקראת הצום: "הגעתי לים לעשות תשליך"
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
מגישת רשת 13 ירדן הראל חושפת תהליך התחזקות לעיני העוקבים שלה ברשתות החברתיות.
בסטורי שהעלתה הערב (חמישי) לחשבון האינסטגרם שלה משתפת הראל בתחושות שלה לקראת צום יום הכיפורים וגם מפרסמת תמונות מתשליך שעשתה בים: "שנת תשפ"ה כבר פה ולפני כמה ימים הגעתי לים לעשות תשליך. השנה שעברה הייתה קשה לכולנו מכל כך הרבה בחינות והרגשתי צורך לכתוב את כל הדברים שהייתי רוצה להשליך ולשחרר. רגע לפני יום כיפור - סוג של חשבון נפש עם עצמי. מה הייתי רוצה להעצים וממה הייתי רוצה להרפות".
בסטורי נוסף כתבה ירדן הראל: "האמת שלא היה לי כל כך פשוט לכתוב את מה שהייתי רוצה לשחרר כי יש בזה משהו שהופך את העניין לרשמי. יחד עם זאת, אני חושבת שזה חלק מהתהליך וצעד חשוב - אם החלטתי שיש לי שליטה עליו ואין לי ברירה בלקבל את העובדה שצריך לשחרר. זה גם מאפשר לי לפנות מקום ולהתרכז בדברים שאני רוצה לזמן לחיים ולהתפקס במה שאני יודעת שלעולם לא ארצה לשחרר".


(מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל)
בשבוע שעבר שיתפה אושיית הרשת ומגישת ערוץ 13, ירדן הראל, שהגיעה לאירוע הסליחות בכותל בליווי בן זוגה, הכתב הצבאי, יוסי יהושע, ולוחמים ולוחמות ששבו מהמלחמה לאחר פציעה. "חוויה מעצימה שקשה להסביר במילים", התלהבה הראל שהעידה שזו הפעם הראשונה בחייה באירוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה