ויראלי

טיילור מלכוב נפצעה בתאונה: "גמרה אותי, אני לא מעכלת"

הזמרת והשחקנית טיילור מלכוב, שנמצאת בימים אלו בחופשה ממקסיקו אחרי שהיא ובן זוגה לשעבר נפרדו, חושפת כי היא עברה תאונה לא פשוטה וככל הנראה שברה את האף: "הכמות בכי שאני עוד מעכלת מה קרה, מבינה שהדם איתי והוא לא הולך לשום מקום"
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום אינסטגרם)
הזמרת והשחקנית טיילור מלכוב, נמצאת בימים אלו בחופשה חלומית במקסיקו זמן קצר אחרי שהיא ובן זוגה, נדב יחזקאל, נפרדו. מלכוב חשפה בסוף השבוע האחרון כי היא עברה תאונה מלחיצה במיוחד בחופשה, כאשר היא העלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה עם תמונות קשות לצפייה.
מלכוב נפלה על הפנים במהלך החופשה וככל הנראה שברה את האף שלה. בסדרת הסטורים שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה תחילה: "טוב, קודם כל אני בסדר וכבר קיבלתי פרופורציות. אבל עברתי כאן תאונה שריתקה אותי למיטה, גמרה אותי פיזית והלחיצה אותי נפשית. התמונות מליצות וכוללות דם אז אני מזהירה מראש".
מלכוב המשיכה: "הכמות בכי שאני עוד מעכלת מה קרה, ומבקשת מכולם לצלם את האף שלי מכל הצדדים כי הייתי בטוחה ששברתי אותו והלך הטיול לגמרי". בסטורי נוסף הוסיפה צילום של האף שלה וכתבה: "אחרי מקלחת ושטיפה של הפנים, מבינה שהדם איתי והוא לא הולך לשום מקום. מכינה את עצמי לנפיחות מאוד גדולה בבוקר".
בבוקר, העלתה תמונה שלה וכתבה: "ואכן קמתי בבוקר נפוחה מאוד. הזמנתי רופאה לווילה שלנו שחיכיתי פה בקוצר רוח, שתיתן לי כבר משחות ומשהו לכאבים ותוך כדי מתייעצת עם רופאים בארץ שישללו את האופציה ששברתי את האף".

הסטורי של טיילור מלכוב (מתוך האינסטגרם טיילור מלכוב)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה