כסף וצרכנות

מהפכה ברב קו בישראל: מי הזכאים לנסיעות בחינם ב-639 שקל?

באתר הרשמי של 'רב קו', ניתן לבצע בדיקת זכאות להטבה בשווי 639 שקל לנסיעות בכל אמצעי התחבורה בכל רחבי הארץ. ניתן לקבל את ההטבה בשני מסלולים: זכאים של מנהלת החטופים או האם אתם תושבים באחד מהיישובים הרלוונטיים.
מערכת ice |  3
רב קו (צילום shutterstock)
אולי גם לכם מגיע? תושבים שפונו מיישובים לאור המצב הביטחוני, משרד התחבורה באמצעות רב-קו אונליין מעניקים לכם בימים קשים אלה נסיעות בתחבורה הציבורית ללא תשלום ״חופשי חודשי ארצי״.
באתר הרשמי של 'רב קו', ניתן לבצע בדיקת זכאות להטבה בשווי 639 שקל לנסיעות בכל אמצעי התחבורה בכל רחבי הארץ. ניתן לקבל את ההטבה בשני מסלולים: זכאים של מנהלת החטופים או האם אתם תושבים באחד מהיישובים הרלוונטיים.

הרשימה כוללת את אביבים, אבירים, אבן מנחם, אדמית, איבים, אילון, אלקוש, בארי, בית הלל, בצת, ברעם, גורן, גורנות הגליל, ג'ש (גוש חלב), דוב"ב, דישון, דן, דפנה, הגושרים, זרעית, חולית, חורפיש, חניתה, יערה, יפתח, יראון, כיסופים, כפר גלעדי, כפר יובל, כפר עזה, כרם בן זמרה, כרם שלום, לימן, מטולה, מלכיה, מנות, מנרה, מעיין ברוך, מצובה, מרגליות, משגב עם, מתת.
כמו כן גם נחל עוז, נטועה, נירים, ניר יצחק, ניר עוז, נתיב העשרה, סאסא, סופה, עבדון, עין השלושה, עלמה, ערב אל עראמשה, פסוטה, צבעון, קרית שמונה,ראש הנקרה, רג'ר, ריחאנייה, רמות נפתלי, רעים, שאר ישוב, שומרה, שלומי, שניר, שתולה, תלמי אליהו ותלמי יוסף גם כן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלסאלאמין (ל"ת)
    אחמד 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כמה אפשר לחכות
    אזרח ותיק נכה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה לגב האזרחים ותיקים כרטיס פטור מנסיעות בכל הארץ באוטובוס ובהרכבת? כל יום צץ לגברת רגב משהו אחר לא מיישמת ומסיימת דבר וקופצת לדבר"הבא" זה לא עובד ככה סורי
    סגור
  • 1.
    תחבורה ציבורית צריכה להיות חינם
    נטלי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנבים
    סגור