רכב

מהפכה ברב קו בישראל: נסיעות חינם והטבה ב-639 שקל?

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בשיתוף עם משרד האוצר, החליט להאריך את ההטבה שמעניקה טיסות בחינם לאילת עד לסוף חודש ספטמבר. בנוסף, הוארכה הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ, בחינם, עד לתאריך 30 בחודש ספטמבר 2024. מדובר בשווי הטבה של 639 שקל לכל כרטיס
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock)
בעיריית קריית שמונה מעדכנים את התושבים השוהים בבתי מלון ברחבי  הארץ כי הממשלה אישרה הארכה נוספת של טיסות מאילת בחינם וטעינת רב-קו בחינם עד לסוף חודש ספטמבר לטובת מפוני הדרום והצפון, משפחות החטופים והנעדרים.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בשיתוף עם משרד האוצר, החליט להאריך את ההטבה שמעניקה טיסות בחינם לאילת עד לסוף חודש ספטמבר. בנוסף, הוארכה הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ, בחינם, עד לתאריך 30 בחודש ספטמבר 2024. מדובר בשווי הטבה של 639 שקל לכל כרטיס. 

שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל מתאריך 23 באוקטובר 2023 וניתן לכל המפונים שפונו בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות. 
עוד נמסר מטעם העירייה לתושבים כי: "לפניות וקבלת מידע על העמדות ומיקומן ניתן לפנות למוקד משרד התחבורה 4515* ובאתר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. ההטבות אמורות להתעדכן במהלך השעות הקרובות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה