רכב

מהפכה ברב קו בישראל: קנס חדש נכנס לתוקף מהבוקר

הקנס (תעריף מוגדל) לבעלי מנוי תקופתי שלא תיקפו בתחבורה הציבורית את כרטיס הרב קו שלהם יופחת לסכום של 50 שקל בלבד, לעומת הקנס המלא שגובהו כיום 180 שקל
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock)
קנס חדש נכנס לתוקף. עכשיו זה רשמי: החל מהבוקר (ראשון) ה-25 באוגוסט הקנס (תעריף מוגדל) לבעלי מנוי תקופתי שלא תיקפו בתחבורה הציבורית את כרטיס הרב קו שלהם יופחת לסכום של 50 שקלים בלבד, לעומת הקנס המלא שגובהו כיום 180 שקלים
יש לציין כי הפחתת הקנס (תעריף מוגדל) תחול על נוסעים בעלי מנוי נסיעה תקופתי המשולם מראש, כגון "חופשי שנתי", "חופשי חודשי" או "חופשי יומי". כמו כן, נוסעים מגיל 75 ומעלה ונוסעים הזכאים לנסיעה חינם, אשר לא תיקפו את הכרטיס בתום לב, ישלמו את הקנס המופחת.

יצוין, כי על פי הוראות משרד התחבורה, חובה לתקף את הכרטיס בכל נסיעה, גם לבעלי מנוי תקופתי ולזכאים לנסיעה חינם. זאת, על מנת לאפשר בקרה ושליטה על מספר הנוסעים, ומכיוון שעל פי נתון זה מתבצעת ההתחשבנות בין משרד התחבורה למפעילי התחבורה הציבורית.
הפחתת הקנס היא פרי מהלך משותף של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב וסגן השרה הרב אורי מקלב והרשות הארצית לתחבורה ציבורית. עד כה, כאשר פקח מצא כי הנוסע לא תיקף כרטיס, הוטל על הנוסע קנס מלא, גם אם היה ברשותו מנוי תקופתי או שהיה זכאי לנסיעה חינם, בדיוק כמו נוסע שלא רכש כרטיס כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה