תרבות ופנאי

"עד שהמוות יפגיש בנינו": השחקנית שירה נאור קוטפת תפקיד נוסף

השבוע נערכה בבית ציוני אמריקה בתל אביב הצגה חדשה של תיאטרון בא שבע "עד שהמוות יפגיש בנינו". בין הידוענים שהגיעו לצפות ביצירה האומנותית החדשה הם מירי מסיקה, ליאור רז ומיכל דליות
מערכת ice | 
שירה נאור (צילום All In)
השבוע נערכה בבית ציוני אמריקה בתל אביב, השקה חגיגית להצגה החדשה של תיאטרון באר שבע ששמה הוא "עד שהמוות יפגיש בנינו". לדברי מארגני האירוע, מדובר קומדיית מסע מצחיקה-עצובה על החיים שאחרי המוות ועל כוחה של אהבה. 
על ההצגה המעניינת, שמבוססת על הרעיון של העיתונאי נבו זיו ז"ל, אחראית הבמאית דפנה זילברג אשר הייתה אשתו של איש התקשורת המוכר. בין השחקנים הבולטים שלקחו חלק בהצגה "עד שהמוות יפגיש בינינו", ניתן היה להבחין בשירה נאור.

(צילום: רעות נגב)
השחקנית הצעירה מגלמת את אבי (אביגיל), אלמנה צעירה אשר עדיין לא הגיעה לגיל ארבעים. ביום השנה למותו של ניר בעלה, היא פוגשת את תומר, חברו הטוב, אותה משחק דורון בן דוד, דרכו היא מגלה שבעלה השאיר לה צוואה מיוחדת.

(צילום: רעות נגב)
טרם מותו, מצא עבורה ניר שלושה גברים פוטנציאלים בניסיון לדאוג לה לאהבה חדשה ביום שאחרי לכתו. להצגה "עד שהמוות יפגיש בינינו" של הבמאית דפנה זילברג הגיעו לא מעט שחקנים מוערכים, ביניהם: ליאור רז, שבא לפרגן לדורון בן דוד, קולגה מסדרת הדרמה "פאודה" שלקח חלק בהצגה. בנוסף, הגיעו להצגה ידוענים נוספים כגון: מירי מסיקה, אורי זך, מולי שולמן, יונתן ריגר, רוי מילר, דוד קיגלר ומיכל דליות.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה