נדל"ן ותשתיות

שכונה חדשה ו-11,000 דירות בסמוך לתל אביב: פרויקט הענק נחשף

חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת קיבלה היתר בנייה לפרויקט 'ניצני הרובע' בשכונת הרובע הבינלאומי בלוד לבניית 8 בניינים שיתנשאו לגובה של 6-11 קומות ובסך הכללי 201 יחידות דיור. בשכונה החדשה ייבנו 11,000 דירות חדשות בשטח של כ-1,600 דונם, מסחר, תעסוקה, בית ספר, גני ילדים ועוד
מערכת ice | 
שכונה חדשה בלוד (צילום Evolve media)
חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת מדווחת היום (רביעי) כי התקבל היתר בנייה לפרויקט 'ניצני הרובע' בשכונת הרובע הבינלאומי בלוד. הפרויקט יכלול קומפלקס מגורים יוקרתי עם 8 בניינים שיתנשאו לגובה של 6-11 קומות ובסך הכללי 201 יחידות דיור. צפי ההכנסות מהפרויקט נאמד בכ-450 מיליון שקל. 
תמהיל הדירות בפרויקט צפוי להיות מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה מוצמדת חנייה תת קרקעית ומחסן. משרד לארי שטרנשיין אמון על התכנון האדריכלי שמשלב בין סביבת מגורים ירוקה וכפרית לבין אורבניות מודרנית עם שלל הפונקציות שיש לשכונה ולעיר להציע. 
שכונת הרובע הבינלאומי משתרעת על שטח של כ-1,600 דונם ועתידים להיבנות בה כ-11 אלף יחידות דיור, לצד כ-200 אלף מ"ר מסחר ותעסוקה וכ-700 דונם של שטחי ציבור. הרשות המקומית נתנה דגש רב על תחום החינוך עם הקצאת שטחים רבים לטובת מעונות יום, גני ילדים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים, מועדוני נוער ועוד.
עקרונות התכנון של השכונה כוללים שילוב של מרחב אורבני וטבע עירוני, עירוב שימושים בחזיתות הבניינים, רחובות וצירים ירוקים, שבילי הליכה, שבילי אופניים, גינות, שמורת אקליפטוסים, שטחי ספורט, מערכת אשפה פניאומטית ועוד פונקציות רחבות לטובת רווחת הציבור. 
ברמת הנגישות התחבורתית, שכונת הרובע הבינלאומי נמצאת בסמיכות לתחנת הרכבת 'לוד-גני אביב' ששודרגה משמעותית בתקופה האחרונה בכדי לספק שירותים נאותים לכמות האוכלוסייה שצפויה להשתמש בתחנת הרכבת. בנוסף בשכונה נבנים כבישים עירוניים אשר יחברו אותה למרכז העיר, וכביש 200 אשר יאפשר חיבור לשאר צירי התחבורה הראשיים כדוגמת כביש 44, כביש 40 וכביש 1 המובילים ליעדים מרכזיים נוספים.  
אחמד עמלה, מנכ"ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת מציין: "כיום בלוד יש שתי שכונות חדשות שעתידות להיות שכונות הדגל של כל האזור – שכונת הרובע הבינלאומי ושכונת נופי בן שמן. כיזם שבונה בשתיהן, אני יכול להגיד כי המחשבה וההשקעה של הרשות המקומית והחברה הכלכלית בתכנון השכונות וקידומן היא אדירה".
עוד הוסיף כי "קהל הרוכשים בכלל והזוגות הצעירים בפרט מתחילים להבין את הפוטנציאל של שכונת הרובע הבינלאומי והתמורה שלה ביחס למחיר שנמוך בעשרות אחוזים מערים קרובות כדוגמת מודיעין ושוהם ובאים בהמוניהם למשרדי המכירות. מתחילת השנה מכרנו בלוד למעלה מ-200 דירות ואני צופה כי קצב העסקאות עוד יעלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה