ויראלי

גרושתו של אייל גולן שבורה: "שיסתיים כבר הטירוף הזה"

גרינברג העלתה סטורי עם הידיעה על מותם של שני החיילים בגבול הצפון וכתבה: "כואב הלב, זה שזה הפך להיות יום יומי, זה לא נתפס ומרסק, אמן שיסתיים כבר הטירוף הזה. יהי זכרם ברוך", עם אימוג'י של לב שבור
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
לאחר שהותר לפרסום שמם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם, הסלבס החלו להביע את כאבם על ההודעה הקשה. גם גרושתו של אייל גולן, כוכבת האח הגדול וגולסטאריות לשעבר דניאל גרינברג, שיתפה בכאבה.
גרינברג העלתה סטורי עם הידיעה על מותם של שני החיילים וכתבה: "כואב הלב, זה שזה הפך להיות יום יומי, זה לא נתפס ומרסק, אמן שיסתיים כבר הטירוף הזה. יהי זכרם ברוך", עם אימוג'י של לב שבור.

 שני החללים הם רס״ן (מיל׳) נאיל פוארסה (Nael fwarsy), בן 43, ממגאר, מפקד פלוגת מפקדה בגדוד ׳חרב׳ (299), ׳עוצבת ברעם׳ (300), חיל הלוגיסטיקה, נפל בלחימה בצפון וכן סמל תומר קרן (Tomer Keren), בן 20, מחיפה, לוחם בגדוד 51, חטיבת גולני, נפל בלחימה בצפון.
אגב, רכז הרפואי לגליל בנהריה נקבע מותו של גבר בן 43, תושב מע'אר, שהובא ממרחב יערה במצב אנוש. מנהל מערך הטראומה, ד"ר מיקי וייס, מסר כי הוא הובא עם פגיעה רב-מערכתית קשה, ולאחר שעבר החייאה בחדר ההלם, הועבר לחדר ניתוח, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מאותו אירוע הובא צעיר בן 22, במצב קל, העובר בדיקות בחדר המיון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו רק ההתחלה של הנס (ל"ת)
    טאליבן סטרוק 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    את מי מעניין מה היא חושבת להבדיל מאזרח רגיל
    האמיתי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן עוד משוא לדוגמא אישית שחררו אותנו ממנו כבר
    סגור