בארץ

פיקוד העורף מודיע: כך תישארו מעודכנים בלי לחלל שבת

בעקבות החיסולים באיראן נרשמה מתיחות. למרות שלא שונו ההנחיות, פורסמו תחנות הרדיו הייעודיות שישדרו ב"גל שקט" ויאפשרו לשמוע התרעות אזוריות וכלל ארציות. בין התחנות: קול פליי, קול חי ועוד. כל הפרטים לקראת השבת המתוחה
מערכת ice | 
הפייסבוק של פיקוד העורף (צילום מסך)
ימים מתוחים עוברים על ישראל. בעקבות החיסולים באיראן ולבנון וכן הצהרות של מנהיגי העולם הערבי כי ינקמו בישראל, גדל החשש מפני הסלמה משמעותית בגזרה הצבאית ומתקפה של איראן. גופים שונים מתכוננים בדרכים שונות - משרד הכלכלה פרסם רשימה של סופרים שיעבדו גם במקרה של מתקפה נרחבת בהתאם להנחיות פיקוד העורף וקופחת חולים מאוחדת פרסמה הנחיות מיוחדות. פיקוד העורף לא שינה את ההנחיות, אך היום (שישי) פרסם הודעה שבה הסביר כיצד יוכלו להישאר מעודכנים, ללא חילול שבת. 
תחנות רדיו מסוימות ישדרו במתכונת "גל שקט" ולכן יאפשרו לשומרי השבת לשמוע את ההתרעות אבל לא ישדרו קולות או צלילים אחרים. הרשימה של התחנות מופיעה בפרסומים של פיקוד העורף, בין השאר ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
ניתן לקבל התרעות ממוקדות באזורים על פי תדרים שונים ברדיו קול ברמה, התרעות נרחבות בכל אזור שידור באמצעות רדיו קול חי, רדיו גלי ישראל, קול פליי, רדיו 90 ורדיו דרום. התרעות כלל ארציות ניתן יהיה לקבל בתחנת רדיו מורשת. לרשימת התדרים המלאה לפי אזורים ניתן להסתכל בפרסומים של פיקוד העורף. נזכיר שנכון לעכשיו ההנחיות בנוגע להתנהלות האזרחית לא השתנו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה