ויראלי

אייל גולן תועד עם אחות של גרושתו שחשפה: "בשעה טובה"

דניאל גרינברג נמצאת בעיצומה של סערת ענק, לאחר שהתפרסמה תמונה שותפת שלה ושל הגרוש הטרי שלה, אייל גולן. לאחר שסקרנות הגולשים חצתה גבולות, היום נחשפה הסיבה למפגש בין השניים
מערכת ice |  5
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הזוג לשעבר אולי הכי מדובר בישראל בימים האחרונים, אייל גולן ודניאל גרינברג, נמצאים בעיצומה של סערת ענק שמביאה את המעריצים לעקוב באדיקות אחרי הצעדים שעושה כל אחד מהם, מאז הכריזו סופית על הגירושים.
מי שהצטרפה לסערה ויצרה עניין רב לאחר שפרסמה תמונה שלה עם אייל גולן, ברקע עקיצות הדדיות בינו לבין דניאל גרינברג, היא לא אחרת מאשר אחותה של דניאל, קארין גרינברג. 
לאחר שפורסם כי דניאל גרינברג פיטרה את מאיה המטפלת שלה, אחותה קארין הגיבה והביעה את אהבתה למטפלת המפוטרת, מה שהעלה אצל עוקבים רבים את השאלה האם שתי האחיות בסכסוך. על כך הגיבה דניאל גרינברג בסרטון שבו הסבירה לעקביה את המצב בין השתיים.
 
מתוך חשבון האינסטגרם של קארין גרינברג karin__greenberg@
לאחר שהסבירה דניאל את המצב, קארין הוסיפה שמן למדורת השמועות כאשר התפרסמה תמונה משותפת שלה עם לא אחר מאשר הגרוש הטרי של אחותה, אייל גולן. הרשת סערה לאחר פרסום התמונה וסכסוך אדיר התנבא על ידי מעריצים רבים.
היום (שני) חשפה קארין בחשבון האינסטגרם שלה סטורי ובו היא משווקת את מכוני הכושר החדשים של אייל גולן, תחת המותג Easy Results. כזכור, רכש גולן את מכוני הכושר בעסקה שעליה דיווחנו ב-ice בחודש יולי האחרון.


מתוך חשבון האינסטגרם של קארין גרינברג karin__greenberg@
"טוב יפות שלי נפתח סניף של איזי ריזולטס בתל אביב בשעה טובה". בישרה קארין גרינברג לעוקביה והוסיפה את רשימת הסניפים הקיימים. "לקביעת אימוני ניסיון בסניפים תשאירו לי שם פרטי, טלפון ואת העיר שאתן רוצות לקבוע..." הוסיפה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גרינברג
    קרדאי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך לעקוב ולשמוע מהריקים האלו די חלולים
    סגור
  • 3.
    דניאל
    ציץ 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גברת קטנה נכנסת לפינה. דיי התגרשת וזה כואב לך ברמות. אבל די כאילו את מרגיזה את אייל. הוא מרים את היד 100 בנות יפות מתנפלות עליו. אז באמת בשבילך דיי.
    סגור
  • 2.
    שתיים פלוס אחד
    תל אביבי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעניין את קצה רצהו דל הדפיץ. דתי פרחות וערב אחד. זוהי דמות המדינה
    סגור
  • תגובה לת:א
    ריקרדו 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קשור דמות המדינה??? כמה קטן את/ה עצם העובדה שאצה מגיב אייל ודניאל מעניינים אותך אז לך חפש/י אם הם בחדר הסמוך ידביל/ית בלשון המעטה
    סגור
  • 1.
    מי שמבין בחכמת הפנים יכול לראות
    אני 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שניהם יפות. אבל אחת יש לה עיניים טובות נשמה טובה זו אחותה. ודניאל עיניים ראות. נשמה נמוכה. לא סתם אומרים עיניים סה ראי של הנפש
    סגור