ויראלי

טיילור מלכוב ובן זוגה נפרדו אחרי זוגיות של שנה

אחרי שנה של זוגיות (לא כולל הפסקה קצרה באמצע), טיילור מלכוב ונדב יחזקאל, נפרדו. במרץ האחרון הם עוד נפשו יחדיו בחופשה רומנטית בסרי לנקה, משם פרסמה מלכוב תמונות זוגיות ומאוהבות של שניהם
רוני שיינר | 
טיילור מלכוב ונדב יחזקאל (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית והשחקנית טיילור מלכוב ובן זוגה בשנה האחרונה, נדב יחזקאל, נפרדו.
השניים הכירו במרץ 2023, כאשר מלכוב חזרה להתגורר בבית הוריה בקיסריה, כחודש לאחר שנפרדה מבן זוגה הקודם, לירן דנינו, אחרי שנתיים וחצי של זוגיות צמודה ומגורים משותפים.  
 
כעבור חמישה חודשי זוגיות, במהלכם הספיקו לנפוש בתאילנד, מלכוב ויחזקאל נפרדו. אך כעבור זמן קצר הם הצליחו להתגבר על המחלוקות וחזרו זה לזרועות זו. בינואר האחרון, שאלה עוקבת באינסטגרם את מלכוב: "מה עם זוגיות? לא חסר לך?". מלכוב בתגובה אישרה לראשונה את הקאמבק ליחזקאל: "מי אמר שאין לי? ברוך השם. זוגיות שמהתחלה בחרנו להשאיר לעצמנו כמה שיותר".  
כך, התייחסה מלכוב לבחירה להשאיר את הזוגיות מחוץ לאור הזרקורים, בניגוד למערכות יחסים קודמות שהיו לה עם בני זוג מפורסמים, כמו בן זיני ולירן דנינו.
במרץ האחרון מלכוב ויחזקאל נפשו בחופשה רומנטית בסרי לנקה, משם פרסמה מלכוב שלל תמונות רומנטיות ואוהבות של שניהם. הבוקר כאמור מגיעה הבשורה כי השניים החליטו שוב על פרידה, הזמן יגיד אם זה סופי או שנתרגש שוב מקאמבק נוסף ומפתיע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה