מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק מגדיל את הפער, בזוס חוזר לשלישייה

מייסד אמזון ג'ף בזוס המשיך השבוע את משחק הכיסאות בינו לבין מייסד אוראקל, לארי אליסון, בקרב על המקומות השלישי והרביעי. בזוס שוב חלף על פני אליסון, אחרי שהרוויח השבוע 3 מיליארד דולר, כאשר אליסון לעומתו איבד 6.1 מיליארד דולר ועובר כעת למקום הרביעי
מערכת ice | 
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
השבוע שעבר על צמרת עשירי העולם, ראה את אילון מאסק מוסיף 5.7 מיליארד דולר נוספים להונו, מה שגורם לו לשמור על המקום הראשון בדירוג עשירי העולם של המגזין פורבס והוא אף הגדיל את הפער מהאיש השני הכי עשיר בעולם בימים אלו - ברנאר ארדנו, כאשר בעלי ענקית האופנה העילית, לואי ויטון, איבד מצדו 3.9 מיליארד דולר.
מייסד אמזון ג'ף בזוס המשיך השבוע את משחק הכיסאות בינו לבין מייסד אוראקל, לארי אליסון, בקרב על המקומות השלישי והרביעי. בזוס שוב חלף על פני אליסון, אחרי שהרוויח השבוע 3 מיליארד דולר, כאשר אליסון לעומתו איבד 6.1 מיליארד דולר ועובר כעת למקום הרביעי. 
מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, שבשבועות האחרונים מתחרה מול וורן באפט על המקום בחמישייה הראשונה, אומנם איבד השבוע 400 מיליון דולר מהונו, אך זה מספיק בשביל להשאיר אותו במקום החמישי, כאשר הוא מקדים את באפט בקצת פחות ממיליארד דולר. פרנסואה בנטקור מאיירס שומרת על מעמדה כאישה העשירה בעולם, על אף שאיבדה השבוע 700 מיליון דולר והיא נמצאת במקום ה-14 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה