מדדים ומחקרים

האיש העשיר בעולם: זה האיש שלקח מאילון מאסק את הפסגה

הוא האיש המזוהה ביותר עם תעשיית מוצרי היוקרה ומחזיק באוסף אומנות נוצץ ובאי פרטי בקריביים. החל מאתמול הוא גם האיש החזק בעולם עם הון של יותר מ-180 מיליארד דולר כשהוא מנצל את הירידה של מנכ"ל טסלה ובעלי טוויטר כדי לעלות למקום הראשון

מערכת ice | 
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
ברנארד ז'אן אטיין ארנו, יליד 1949 הוא איש עסקים ומיליארד צרפתי, מנכ"ל קונצרן LVHM המאגד מגוון מותגי יוקרה – ובהם לואי ויטון וכריסטיאן דיור. והחל מאתמול (רביעי) הוא גם האיש הכי עשיר בעולם, לראשונה בחייו.
הונו האישי של ארנו עומד כעת על 185.8 מיליארד דולר (152.2 מיליארד ליש"ט), לפי פורבס, בדיוק מיליון דולר מעל מאסק שירד כעת אל המקום השני אחרי הרבה מאוד זמן שהחזיק בפסגה ללא עוררין והגיעה בשיא לכ-300 מיליארד דולר.

מאסק כאמור החזיק במקום הראשון ברשימת העשירים בעולם של פורבס מאז ספטמבר 2021 ויש לו שווי נקי של 185.7 מיליארד דולר (152.1 מיליארד ליש"ט), שהגיעה בעקבות ירידה של 1.8% בהונו, בהיקף של 3.4 מיליארד דולר.
לארנו יש קריירה עסקית ענפה, כאשר ב-1989, מונה ארנו באופן רשמי למנכ"ל וליו"ר LVHM, תוך שהוא מרחיב את פעילותה ומחזק את מעמדה בשוק מוצרי היוקרה. כיום, לתאגיד עשרות חברות בנות בתחומי האופנה, הבשמים, הקוסמטיקה, התכשיטים, השעונים והמשקאות – ביניהן פנדי, ספורה, טיפאני, ז'יבנשי וקנזו.
בנוסף ל-LVHM לארנו מניות בקארפור, מרשתות המרכולים הגדולות בעולם ובעבר הוא היה גם בעליו של בית המכירות הפומביות פיליפ דה פורי אנד קומפאני. במאי 2021 החזיק ארנו לתקופה קצרה בתואר האיש העשיר בעולם, כשעקף את אילון מאסק וג'ף בזוס. לפעילותו של ארנו, איך לא, יש גם זווית ישראלית. ביוני 2021 פורסם כי הוא השקיע בחברת הענן הישראלית וויז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה